گردشگری و توریسم

دبیر هنری طرح عکاسی جنگل‌های هیرکانی منصوب شد

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از کمیسیون ملی یونسکو، در راستای ثبت جنگل‌های هیرکانی در فهرست میراث جهانی یونسکو برای حمایت از منابع طبیعی کشور با حکم دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، برزویه از عکاسان سینمایی به عنوان دبیر هنری طرح عکاسی منصوب شد.
برزویه در سال 1375 برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم سفر به چزابه شد، همچنین وی با عکاسی بیش از 10 مجموعه تلویزیونی، 35 فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از 200 تئاتر داخلی، یکی از فعالان عکاسی هنری ایران است.
او از سال 1391 با فیلمبرداری و کارگردانی فیلم تئاتر وارد دوره جدیدی از کارهای خود شده است و همچنان فعالیت‌های خود را به صورت حرفه‌ای در عکاسی خبری، عکاسی صنعتی و عکاسی هنری ادامه می دهد.
این حکم توسط بهمن نامور مطلق، معاون مطالعاتی کمیسیون ملی یونسکو- ایران به نمایندگی از دبیرکل، امروز 21 شهریور 1397 به برزویه اعطا شد.
نخستین «جشنواره فیلم و عکس جنگل‌های هیرکانی» با موضوع به تصویر کشیدن وجوه مختلف جنگل‌های هیرکانی حوزه دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، معرفی ویژگی‌های طبیعی و طبیعت بکر هیرکان، تنوعِ گونه حیوانات، پرندگان خاص و گونه‌های گیاهی با همکاری کمیسیون ملی یونسکو-ایران و انجمن سینمای جوانان ایران به منظور ارتقای آگاهی‌بخشی عمومی در امر حفظ و نگهداری منابع ملی، برگزار می‌شود.
فراهنگ**9246**1055

انتهای پیام /*


فرهنگي


جنگل هاي هيركاني


عكاسي


يونسكو