گردشگری و توریسم

روزهای سخت سرمایه گذاران بیت کوین و ارزهای دیجیتال

بیت کوین و ارزهای دیجیتال

روزهای سخت سرمایه گذاران بیت کوین و ارزهای دیجیتال

پت رابرتز از ناتینگهام، ، یکی از بسیاری از ریسک پذیران بود که پس انداز خود را در بازارهای ارز دیجیتال انجام دادند، زمانی که قیمت ها از زمستان گذشته عبور می کردند.

در حال حاضر، هشت ماه بعد، 23،000 دلار که در چندین نشانه دیجیتال سرمایه گذاری شده است، حدود 4،000 دلار ارزش دارد و او در مورد آنچه رخ داده است، پاک شده است.او هفته گذشته گفت: “من بیش از حد در ترس از دست رفتن و تلاش برای ایجاد یک جرقه سریع گرفتار شدم. “خسارات به مراتب بیشتر من را از بین برد.”

آقای رابرتز، 28 ساله، شرکت زیادی دارد. پس از آخرین دوره کاهش قیمت های بزرگ، بسیاری از اوراق بهادار کریپتوس، تمام دستاوردهای عظیم آنها که در زمستان گذشته تجربه کرده اند، بازگردانده اند. بر اساس آمار سایت ، ارزش تمام نشانه های دیجیتال برجسته از حدود 600 میلیارد دلار یا 75 درصد کاهش یافته است.

بازارهای ارز مجازی از قبل بواسطه رونق و بتها بوده است و دوباره رشد کرده اند. اما این مجلس می تواند تأثیرات پایدارتری بر تصویب تکنولوژی داشته باشد، زیرا تعداد زیادی از افراد عادی که در سال گذشته در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند و احتمالا برای مدت زمان بسیار طولانی، رمزنگاری پولی را با خرابی مالی مرتبط می کنند .

الکس کریجر، یکی از بانکداران سابق که مدتهاست در بازارهای بورس اوراق بهادار معامله می کند، گفت: “آنچه که جو می گوید این است که دوستان چگونه ثروت های خود را از دست دادند.” “تحریم غیر منطقی منجر به افزایش مالی می شود و پیشرفت را تسریع می کند.”

دشوار است بدانیم که چند سرمایه گذار ارز دیجیتال اکنون قرمز هستند و دارایی هایی کمتر از پولی که در آن قرار داده اند. بسیاری از کسانی که در ماه های اخیر پول خود را از دست داده اند تا قبل از سال گذشته بزرگ شده اند و دارایی ها هنوز هم ارزش بیشتری از سرمایه گذاری اولیه خود دارند.

اما با استفاده از معیارهای بسیاری، مردم بیشتر پول را به ارزهای مجازی پاییز و زمستان پایه گذاری می کنند تا در بیشتر سال های گذشته.  کوین بیس ، بزرگترین کارگزاری ارز دیجیتال در ایالات متحده، تعداد مشتریان خود را بین ماه های اکتبر و مارس دو برابر کرد. میدان راه اندازی به کاربران اجازه استفاده از برنامه تلفن همراه خود،  اسکویر کش، برای خرید بیت کوین در ماه نوامبر گذشته داد.

تقریبا تمام مشتریان جدید در Coinbase و Square در صورتی که تقریبا در هر لحظه از 9 ماه گذشته خریداری شده اند و در آن به فروش می رسند، قرمز می شوند.

این آسیب احتمالا به ویژه در مکان هایی مانند کره جنوبی و ژاپن، جایی که فعالیت پیشینۀ ارز دیجیتال و خرید بیت کوین قبل از سال گذشته وجود داشت و احتمالا سرمایه گذاران معمولی با تخصص کمتری از آن رها شده بودند، به شدت آسیب میبینند.

در کره جنوبی، بزرگترین مبادلات فروشگاه های بزرگ را افتتاح کرد تا سرمایه گذاری را برای افرادی که احساس راحتی نمی کردند آنلاین انجام دهند. دفاتر یک مبادله بزرگ، کوین وان ، در یک دوره دو ساعته در وسط هفته گذشته فقط یک مشتری راه می رفت. یک کارمند یو جی هون گفت: “قیمت ارزهای دیجیتال تا حد زیادی کاهش یافته است که مردم احساس ناراحتی می کنند.”

کیم هیون جیانگ، معلم 45 ساله و مادر یکی از افرادی که در حومه سئول زندگی می کنند، گفت که او در حدود 100 میلیون گرام یا 90،000 دلار در سقوط پاییز سال گذشته در معرض انتقاد قرار داده است. او به دنبال پس انداز، یک بیمه نامه و یک وام 25،000 دلاری بود. سرمایه گذاری های او اکنون حدود 90 درصد است.

او گفت: “من فکر کردم که رمزنگاری ارزانی خواهد بود که تنها و تنها دستیابی به افراد عادی سختگیرانه مثل ما است.” “من فکر کردم خانواده ام و من می توانم از سختی فرار کنم و زندگی راحت تر داشته باشم، اما معلوم می شود که دور از دسترس است ..”

در ایالات متحده، چارلز هرمن، صاحب کسب و کار 29 ساله کوچک در Charleston، S.C.، در ماه سپتامبر با ارزهای مجازی روبرو شد. او گفت که اکنون احساس می کند که 10 ماه زندگی خود را در تلاش برای بازی در بازار خراب کرده است.

در حالی که او اساسا به مبلغ 4000 دلار است که وی در آن قرار داده است، او به وعده های انقلابی که متعصبان ارز مجازی برای این فناوری در سال گذشته انجام داده است، سرازیر شده است و پول خود را در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده است.

هرمان گفت: “من حدس می زنم فکر می کردم که وقتی به سمت هیئت مدیره رفتم به این مرد افتادم.” “اما من فکر می کنم” مرد “در حال حاضر گرفتار شده بود و یک استراتژی خروج داشت.”

بخش عمده ای از خشم سرمایه گذاران به سمت ارزهای مجازی کوچکتر و یا آلت کوین ها است که کارآفرینان در پیشنهادات اولیه به فروش می رسند. این سکه ها به عنوان مکانیسم پرداخت برای نرم افزار جدید کارآفرینان طراحی شده بود.

اما تقریبا هیچ کدام از این شرکت ها نرم افزارهایی را که وعده داده بودند تحویل نمیدهد، و این نشانه ها بی فایده است، مگر اینکه به عنوان داراییهای احتمالی. سکه های مختلف به عنوان کلاهبرداری های واقعی در معرض قرار گرفته اند.

آقای هرمان گفت: “من فکر می کنم می خواهم شاهد افزایش بیشتر صفات خود باشم تا قبل از این که احساس کنم که کل فضا به اندازه کافی ارزش ندارد، به صفر می رسد.”

بیت کوین به طور کلی با سرمایه گذاران بهتر است. این در حدود 70 درصد از زمانهای تمام شده است، به جای 90 درصد تلفات که نشانه های دیجیتالی کمتر شناخته شده رنج می برد. اما این نیز تلاش کرده است تا استفاده های زیادی از سرمایه گذاری های احتمالی را به دست آورد.

آقای هارمن گفت: “ما همچنین دیدیم که بیت کوین آماده برای پذیرش و استفاده روزمره نیست.”علی رغم این بدبینی، شبکه های اجتماعی که فریبندهای کریپتو کارنسی برای جمع آوری اطلاعات به جمع آوری اطلاعات می پردازند، پر از افرادی هستند که در مورد قصد خود برای حفظ سکه هایشان صحبت می کنند، امیدوارم پس از آنکه تکنولوژی زمان برای به دست آوردن تحریم ها افزایش پیدا کرد، بهبود یابند.

تونی یو، 26 ساله، یک تحلیلگر مالی در لس آنجلس، بیش از 100،000 دلار تتر پس انداز خود را در پاییز گذشته سرمایه گذاری کرد. در پایین ترین حد خود، دارایی های خود را تقریبا 70 درصد در ارزش کاهش یافته است .