گردشگری و توریسم

ظرفیت های گردشگری البرز تقویت شود

به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز سه شنبه در پنجاه هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سالن شهدای دولت استانداری البرز، افزود: در استان البرز به دنبال جذب مشارکت های بخش خصوصی برای توسعه گردشگری و اماکن تفریحی و رفاهی هستیم .
وی گفت: البرز در حوزه گردشگری دارای ظرفیت های فراوانی است اما زیرساخت های آن آماده نشده است .
وی با بیان اینکه البرز محل عبور مسافران 14 استان کشور است، افزود: بر این اساس جذب مسافران عبوری با ارتقا و تقویت بسترهای گردشگری محقق می شود.
نجفی بیان کرد: از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز انتظار می رود که چند نقطه در استان به مجتمع های رفاهی بین راهی اختصاص دهد.
استاندار البرز با بیان اینکه ثبت شهرستان طالقان به عنوان منطقه ویژه گردشگری در دستور کار مجلس شورای اسلامی است، گفت: با توجه به این امر جاذبه های استان و بخصوص طالقان، بیشتر  مورد توجه قرار می گیرد.
وی افزود: راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام نیز از جهات مختلف برای استان حائز اهمیت است از این رو گردشگری استان نیز باید در این راستا فعالانه وارد عمل شود.
نجفی به وضعیت بازار و انبارهای کالا اشاره کرد و گفت: بازرسی و نظارت در این زمینه دارای اهمیت فراوانی است لیکن زیبنده تولیدکنندگان و بخش خصوصی نیست که با اندیشه تخلف و محتکر با آنها برخورد شود.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنانش از دستگاه های خدمات رسان استان خواست به واحدهای صنعتی و تولیدی استان به صورت ویژه آب، برق و گاز ارائه دهند.
در ادامه نشست اتاق بازرگانی البرز از سایت شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی به ادرس ppdc.alborzccim.ir رونمایی شد.
7411/ 6155

انتهای پیام /*


اقتصاد


اتاق بازرگاني


شوراي گفت وگو


البرز