گردشگری و توریسم

کاهش مالیات بر ارزش افزوده هتل ها مورد موافقت قرار گرفت

علی اصغر مونسان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از هتل چهار ستاره نیشابور افزود: با اتمام طرح های گردشگری دولت تدبیر و امید 76 هزار تخت به مجموعه تختهای اقامتی و گردشگری کشور افزوده می شود.
وی اظهار داشت: علاوه بر آن تعداد بسیاری طرح های جذب گردشگر در دستور کار قرار دارد که با بهره برداری از آنها شاهد دگرگونی در حوزه گردشگری کشور خواهیم بود.
معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت از محل صندوق توسعه ملی وامهای 14 درصدی در اختیار سرمایه گذاران حوزه گردشگری قرار می دهد گفت: 10 طرح حوزه گردشگری با هزینه بیش از 2 هزار میلیارد ریال در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد که شامل طرحهای اقامتی و جذب گردشگر است.
وی افزود: نیشابور جزو شهرهای مهم کشور در حوزه صنعت گردشگری است و هتل چهار ستاره آن که ظرفیت پنج ستاره شدن را دارد از زیرساختهای مهم در این حوزه است که برای ساخت آن 200 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.
مونسان اظهار داشت: حوزه گردشگری در دولت تدبیر و امید مورد توجه ویژه قرار دارد و اعتقاد بر این است که صنعت گردشگری می تواند باعث جهش اقتصادی کشور شود لذا باید سرمایه گذاران در این زمینه تشویق شوند.
شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053

انتهای پیام /*


فرهنگی


کمیسیون اقتصادی مجلس


مالیات بر ارزش افزوده


شهرستان نیشابور