گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

مجتمع تفریحی گردشگری مرویل ملایر بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر پنجشنبه در آیین بهره برداری از این طرح اظهار داشت: هم اکنون بسترها و شرایط لازم برای توسعه گردشگری این شهرستان مهیاست.
باب الله فتحی ملی شدن صنعت مبل و منبت ملایر و برگزاری جشنواره های متعدد را زمینه ورود روز افزون گردشگران و مسافران به این شهرستان دانست و افزود: با جهانی شدن انگور ملایر، توسعه این شهرستان شتاب می گیرد.
وی بهره برداری از مجتمع تفریحی گردشگری مرویل را یکی از نقاط قوت ملایر در جذب گردشگران عنوان کرد و گفت: برای اجرای طرح توسعه این مجتمع در سد کلان ملایر در کنار سرمایه گذاران هستیم.
فرماندار ویژه ملایر توسعه صنعت گردشگری را راهکار عمده رونق اقتصادی منطقه و حل مشکلات اقتصادی این شهرستان دانست و افزود: توسعه اینگونه طرح های گردشگری موجب معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های ملایر و افزایش اشتغال می شود.
داریوش حسینی کمازانی یکی از سرمایه گذاران مجتمع تفریحی گردشگری مرویل ملایر نیز در این آیین گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت هفت هکتار با اعتبار 60 میلیارد ریال احداث شده است.
وی افزود: این مجتمع دارای 12 سوئیت چهار تخته است و در آینده وسایل ورزشی، استخر و آشپزخانه برای سرویس دهی به گردشگران در این مجموعه ایجاد می شود.
حسینی کمازانی با بیان اینکه این مجتمع بدون قطع حتی یک درخت ایجاد شده و تمامی محصولات باغی آن ارگانیک است، بیان کرد: در حال حاضر تمامی سوئیت های این مجتمع تکمیل است و مورد استقبال مسافران و گردشگران واقع شده است.
وی ادامه داد: در صورت حمایت مسئولان طرح گردشگری مهمی در جوار سد کلان ملایر را در دستور کار داریم که در زمینی به مساحت 15 هکتار اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، این ششمین مجتمع تفریحی گردشگری استان همدان و نخستین در ملایر است که توسط خانواده حسینی کمازانی در محور ملایر به اراک در جاده مرویل احداث شده است.
7528/2090

انتهای پیام /*


فرهنگي


شفافيت 97


مجتمع نفريحي گردشگري


مرويل ملاير