گردشگری و توریسم

76 هزار تخت به ظرفیت مراکز اقامتی کشور افزوده می شود

علی اصغر مونسان شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر یکهزار و 900 طرح گردشگری در سطح کشور در حال اجراست که بیش از 65 درصد از آنها تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال 193 طرح گردشگری با 17 هزار و 900 میلیارد ریال سرمایه گذاری در کشور به بهره برداری رسید که رقم قابل توجهی در بخش گردشگری به شمار می رود.
وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها، بیش از پنج هزار تخت به تخت های اقامتی در استان های مختلف کشور افزوده شد.
معاون رییس جمهوری با ابراز خرسندی از حضورش در آذربایجان غربی، ادامه داد: شرکت در همایش بین المللی شمس و مولانا و بازدید از طرح های گردشگری از جمله اهداف این سفر 2 روزه به این استان است.
مونسان اظهار امیدواری کرد که در این سفر با همراهی استاندار آذربایجان غربی، برنامه ریزی های لازم برای توسعه گردشگری این استان انجام شود.
به گزارش ایرنا، مونسان بلافاصله به شهر خوی عزیمت کرد تا در اختتامیه چهارمین همایش بین المللی شمس و مولانا در محل بارگاه شمس تبریزی حضور یابد.
فردا /پنجشنبه/ نیز با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طرح های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در آذربایجان غربی افتتاح می شود.
2093/3072

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


تخت های اقامتی


آذربایجان غربی