گردشگری و توریسم

دومین جشنواره روستایی زنجان آغاز به کار کرد

به گزارش ایرنا، غرفه های نمایشگاهی این جشنواره از شامگاه دوشنبه تا نهم شهریور به روی مردم باز است و مردم می توانند با حضور در مجموعه تفریحی گاوازنگ از این نمایشگاه دیدن کنند.
در این مدت آیین های محلی روستاها در قالب شب های فرهنگی شهرستان ها برای مخاطبان اجرا می گردد و باعث آشنایی بیشتر شهروندان زنجانی با فرهنگ روستانشینان خواهد شد.
به گزارش ایرنا، اجرای برنامه شب های فرهنگی آیین های روستایی شهرستان های استان از ساعت 21:15 تا 23:15 در سینما روباز گاوازنگ برگزار می شود.
در شب های فرهنگی شهرستان ها، نمایش های آیینی، موسیقی و مراسم های محلی و بومی روستاییان هر منطقه برای مخاطبان اجرا می شود.
برنامه شب نخست برنامه فرهنگی شهرستان ها به ایجرود و سلطانیه، برنامه شب دوم به شهرستان های خدابنده، ابهر و خرمدره و برنامه شب سوم نیز به آیین های شهرستان های زنجان و طارم اختصاص دارد.
در دومین جشنواره روستا استان زنجان 190 غرفه در بخش های مختلف برای معرفی توانمندی های جامعه روستایی و نیز ارائه محصولات صنایع دستی و غذایی روستاهای استان به بازدیدکنندگان، دایر شده است.
دومین جشنواره روستای استان زنجان از پنجم تا نهم شهریور جاری در مجموعه تفریحی گردشگری گاوازنگ(ائل داغی) برگزار می شود.
نخستین جشنواره روستایی استان زنجان شهریور سال گذشته در مجموعه گردشگری گاوازنگ برگزار شد که بیش از 100 هزار نفر از آن بازدید کردند.
3216/8068

انتهای پیام /*


فرهنگي


جشنواره روستايي


زنجان


استانداري