گردشگری و توریسم

11 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد

مدیرکل میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح ها شامل طرح گردشگری دوپلان، سایت گردشگری پاراگلایدر، مسیر کوهستانی آبگلور، فاز نخست مجتمع بین راهی بروج، سفره خانه سنتی، اقامتگاه بوم گردی، مجتمع تفریحی آبی، هتل، 25 خانه مسافر و 10 مجموعه رفاهی بین راهی است.
به گزارش ایرنا، بهمن عسگری سوادجانی در آیین بهره برداری همزمان از طرح های گردشگری چهارمحال و بختیاری که از طریق ویدئو کنفرانس که با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در 9 استان ایران انجام شد، افزود: برای بهره برداری از این طرح های گردشگری 246 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از طرحهای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت امسال زمینه اشتغال مستقیم 237 نفر در استان فراهم شد.
وی یادآور شد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با جدیت دنبال می شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای دو هزار و 700جاذبه گردشگری است که هر ساله بخشی از گردشگران داخلی و خارجی به این استان سفر می کنند.
2097/7362

انتهای پیام /*


فرهنگي


هفته دولت 97


گردشگري


چهارمحال و بختياري