گردشگری و توریسم

دومین جشنواره بزرگ ‌اقوام ایرانی در قزوین گشایش یافت

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه عصر دوشنبه با حضور علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران استان آغاز به کار کرد.
دومین نمایشگاه بزرگ اقوام ایرانی با مشارکت 112 غرفه در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر با هدف معرفی و نمایش آداب ، رسوم و آیین های ویژه اقوام برگزار شده است.
در کنار این جشنواره، نمایشگاه صنایع ‌دستی، سوغات و هدایا با حضور 100 شرکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع جهت معرفی توانمندی ‌های صنایع دستی اقوام ایران زمین برپا شد.
این جشنواره با هدف ایجاد فضایی به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم با سوغات و هدایای سایر استان های کشور، معرفی توانمندی های استان ها در زمینه صنایع دستی و نیز آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ و آداب و سنن مناطق مختلف کشور برگزار شده است.
برگزاری موسیقی سنتی قوم های مختلف، موسیقی محلی و اجرای برنامه های شاد و متنوع از دیگر برنامه های حاشیه این جشنواره خواهد بود.
دومین جشنواره اقوام ایرانی از پنج تا 9 شهریورماه به مدت پنج روز از ساعت 17 تا 23 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان پذیرای علاقه مندان است.
6101 * 8454

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره اقوام ایرانی


نمایشگاه صنایع ‌دستی


قزوین