اخبار گردشگری

قیمت کاهش یافته بلیت هواپیما همچنان گران است

رئیس سازمان میراث فرهنگی در واکنش به نرخ بلیت هواپیما که به تازگی ابلاغ شد، گفت: این نرخ همچنان گران است و به صنعت گردشگری لطمه وارد می کند.

علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری درباره نرخ ثابت بلیت های هواپیما که شنبه شب از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شد، گفت: درست است که قیمت ها را کاهش داده اند اما همچنان قیمت بلیت هواپیما بالاست و به صنعت گردشگری کشور کمکی نمی کند، چون گران است. من منتظر هستم دستور رئیس جمهور به وزیر صنعت به عنوان رئیس ستاد تنظیم بازار ابلاغ شود، اگر چه همکارانمان در وزارت راه، مسکن و شهرسازی هم حتما گرفتاری هایی دارند و با این قیمت ارز، حتما قیمت تمام شده آنها هم افزایش پیدا کرده است، وگرنه آنها هم علاقه مند نیستند که این افزایش نرخ اتفاق بیفتد. باید حواسمان به موضوع صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری باشد.

اگر چه معتقدیم که صنعت هواپیمایی به وجود مسافر زنده است، پس اگر قیمت ها منجر به کاهش سفر شود حتما به گردشگری و صنعت هواپیمایی لطمه می زند.

اگر مسافر نباشد پروازها خالی شده و از رونق و اقتصادی بودن می افتد. من درخواستم را به رئیس جمهور داده ام، امیدوارم تصمیمی گرفته شود که منافع مردم و مسافران در آن دیده شود و به صنعت حمل و نقل هوایی نیز آسیبی وارد نشود.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.