گردشگری و توریسم

نمایشگاه سراسری صنایع دستی در ارومیه با استقبال روبرو شد

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی شامگاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه جمعه، دوم شهریور آخرین روز برگزاری این نمایشگاه است، افزود: این نمایشگاه با استقبال مواجه شد و هزاران نفر از آن بازدید کردند.
افسانه رنجبرقاسمی ادامه داد: در این نمایشگاه هنرمندان 25 استان کشور از جمله خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، گلستان، فارس، خوزستان، همدان، بوشهر، آذربایجان شرقی، اردبیل و غیره صنایع دستی خود را در 140 غرفه به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از تنوع بالایی برخوردار است، گفت: انواع حصیر، گلیم، ریزه کاری، نقاشی روی شیشه، خاتم کاری، صنایع چوب و عروسک از جمله محصولات استان ها در پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی است.
رنجبر ادامه داد: از آذربایجان غربی هم محصولات مربوط به رشته های چوب، چرم، قلمزنی، منبت کاری، ریزه کاری و دیگر رشته ها به نمایش گذاشته شده است.
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری استان به نقش حمایتی اداره کل و سازمان از هنرمندان صنایع دستی اشاره کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه ها در برقراری ارتباط بین هنرمندان و بازاریابی و فروش تاثیر زیادی دارد.
وی با تاکید بر اینکه غرفه ها به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار داده شد، اضافه کرد: قیمت محصولات صنایع دستی در این نمایشگاه کاملا مناسب است زیرا محصولات از تولید به مصرف و به صورت مستقیم عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در روز جاری نیز از ساعت 18 تا 23 در محل نمایشگاه های دایمی ارومیه واقع در پارک جنگلی برای بازدید عموم دایر است.
3072/8135

انتهای پیام /*


فرهنگي


نمايشگاه سراسري


صنايع دستي


اروميه