گردشگری و توریسم

نمایشگاه فصلی تفرجگاه ازناو خلخال راه اندازی شد

به گزارش ایرنا ، سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقای خدمات ارائه شده گردشگری به گردشگران و عرضه تولیدات محلی صنعتگران در تفرجگاه ها و مناطق نمونه گردشگری راه اندازی شده است.
محمد رضا شایقی افزود: نمایشگاه تفرجگاه ازناو با ایجاد 50 غرفه از سوی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در اختیار صنعتگران و تولید کنندگان قرار گرفته است.
شایقی گفت: راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه اندبیل خلخال نیز در دستور کار این اداره قرار گرفته و تلاش می شود در آخرین ماه فصل گردشگری این محل راه اندازی شود.
وی اظهار داشت: در نمایشگاه ازناو انواع صنایع دستی هنرمندان از جمله گلیم ، جاجیم ، ورنی ، جوراب پشمی ، صنایع چرمی دست ساز محلی ، تولیدات محلی از جمله شیرنی ، نان روغنی ، کلوچه ، عسل و فرآورده های دامی بهمراه سایر سوغاتی های شهرستان در فروش گذاشته شده است.
به گفته او ، این محل تا پایان شهریور فعالیت خواهد داشت.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این آیین با قدردانی از تلاش سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در توسعه صنعت گردشگری منطقه گفت: فراهم کردن امکان معرفی صنایع دستی و تولیدات محلی در مناطق نمونه گردشگری علاوه بر فراهم کردن زمینه خرید آسان گردشگران و آشنایی آنها با صنعتگران موجب توسعه اقتصادی و رونق صنعت گردشگری خواهد شد.
منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه ازناو خلخال با چشمه پرآب و چشم اندازهای زیبای طبیعی در پنج کیلومتری خلخال واقع شده و همواره مورد توجه گردشگران خلخال می باشد.
زیبایی منحصر بفرد منطقه موجب استقبال سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در طرح های بزرگ گردشگری از جمله راه اندازی پل معلق ، مجتمع قصرهای چوبی ، هتل پنج ستاره ، شهربازی ، آبشار مصنوعی و ده ها طرح دیگر گردشگری در این منطقه شده است.
7119/6018

انتهای پیام /*


اقتصاد


نمايشگاه صنايع دستي


شايقي


خلخال