گردشگری و توریسم

همایش توسعه گردشگری خرم آباد برگزار شد

به گزارش ایرنا، شهردار خرم آباد در این آیین گفت: فرصت های طبیعی و تاریخی گردشگری این شهر با توجه به آب و هوای چهار فصل آن کم نظیر است.
وحید رشیدی افزود: به همین منظور همایش توسعه گردشگری خرم آباد، با حضور مهمانان 22 استان کشور از چهار روز گذشته آغاز شد.
وی تصریح کرد: راهنمایان تور و مدیران دفاتر گردشگری 22 استان کشور مهمان این همایش هستند که با ظرفیت‌های گردشگری، آثار تاریخی و باستانی درون‌شهری و برون‌شهری آشنا شدند.
وی تصریح کرد: این همایش با هدف تحقق شعار خرم‌آباد از معبر به مقصد گردشگری طراحی شده تا فعالان حوزه گردشگری پس از آشنایی با جاذبه های چهار فصل این منطقه، علاقه مندان را به حضور در استان و خرم اباد تشویق نمایند.
شهردار خرم آباد گفت: سال‌های گذشته اقدامات مطلوبی در راستای توسعه گردشگری و تحقق این شعار صورت گرفته و تلاش می شود این روند رو به رشد ادامه یابد تا حضور گردشگران در استان تنها به ایام نوروز محدود نباشد.
رشیدی افزود: یکی از راهکاری‌های این مهم، جذب تورهای ایران‌گردی‌ است که برگزاری این همایش، پیوند لرستان و صنعت گردشگری را تقویت خواهد کرد.
وی ادامه داد: مهمانان همایش توسعه گردشگری خرم آباد علاوه بر آشنایی کارگاهی و تئوری با فرصت‌های گردشگری، به‌صورت میدانی از برخی جاذبه‌های طبیعی، آثار باستانی و تفرجگاه‌های شهری بازدید کردند.
7269/6060

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


خرم آباد


همايش گردشگري