اخبار ویژه, کنفرانس و کنگره

کارگاه آموزشی استراتژی های نوین گردشگری و برند سازی

کارگاه آموزشی استراتژی های نوین گردشگری و برند سازی

کارگاه آموزشی استراتژی های نوین گردشگری و برند سازی

سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد برگزار می کند:

در راستای توسعه سطح کیفی خدمات گردشگری استان و ارتقای سطح دانش فنی نیروی انسانی این حوزه و تدوین استراتژی توسعه مقاصد گردشگری، منطقه ویژه علم و فناوری یزد اقدام به برگزاری دوره آموزشی “استراتژی های نوین گردشگری و برندسازی” در سطح بین المللی در شهر جهانی یزد نموده است.

سرفصل های دوره :

· ارائه مزایا و اهداف مدیریت مقصد (چرا ما باید مشارکت کنیم؟ چطور می توانیم به آن دست یابیم؟ چگونه می توانیم بهبود یابیم؟)

· مدل های مشارکت فعالین بخش خصوصی جهت توسعه مقاصد گردشگری

· روند بازار بین المللی و بازارهای هدف بالقوه یزد

· گزینه های استراتژیک و اقدامات بازاریابی اساسی

· ارائه (برنامه ریزی) جایگاه سازی و برند سازی یزد

· اشتراک گذاری گزینه های استراتژیک، ایده ها و اقدامات توسعه محصول و بازاریابی بین المللی

· آموزش توسعه خدمات و ارتباطات بین المللی

· ارائه روند بازار بین المللی و بازارهای هدف بالقوه یزد

برنامه دوره:

کارگاه در دو روز متوالی به شرح زیر برگزار خواهد شد:

روز اول: روز استراتژی (توسعه مقاصد و جایگاه سازی یزد و گزینه های استراتژیک

روز دوم: روز بازاریابی (توسعه خدمات و اقدامات بازاریابی اساسی)

سایر اقداماتی که در هر روز انجام خواهد شد:

تشکیل گروه های 4 نفره ایده پردازی و ارائه ایده ها (نمونه موردی) ، بحث و بازخورد و تصمیم سازی

مخاطبین:

مخاطبین این دوره آموزشی با توجه به سرفصل های فوق و محدودیت ظرفیت مدیران ارشد و فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری در سطح استان های یزد، فارس ، اصفهان و کرمان می باشند:

– مدیران هتل ها

– مدیران آژانس های خدمات مسافرتی

– راهنمایان برتر گردشگری

– اعضای هیأت علمی رشته گردشگری

 

کارگاه آموزشی استراتژی های نوین گردشگری و برند سازی

 

اطلاعات بیشتر در وب سایت: http://www.yazdcorridor.com/news/150