گردشگری و توریسم

کشتی های تفریحی کیش رتبه بندی شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش علیرضا قائدیان هدف از رتبه بندی کشتیهای تفریحی را استاندارد سازی، ارزیابی کمی و کیفی و رتبه بندی خدمات کشتی ها در جزیره کیش عنوان کرد.
وی تصریح کرد: این رتبه بندی با اعمال شاخص های گردشگری دریایی توسط معاونت گردشگری و با همکاری گروه مشاوران ذیصلاح، برای اولین بار صورت پذیرفت.
قائدیان با اشاره به ارتقای کیفی نیازهای خدمات گردشگری در سطح جزیره کیش گفت: استانداردسازی و ارزیابی کیفیت خدمات گردشگری، یکی از پیش زمینه ها و ضرورت های توسعه و ارتقاء فعالیت های مرتبط با گردشگری به ویژه در جزیره زیبای کیش به عنوان کالای برتر گردشگری کشور است.
وی اظهار داشت: برای پاسخگویی به نیازهای توسعه گردشگری در بخش ملی و بین المللی، تلاش می شود که این استاندارها هماهنگ و سازگار با استانداردهای جهانی تعریف شود.
وی افزود: درجه بندی و استانداردسازی کشتی های تفریحی با بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسان و مشاورین برتر داخلی در سطح کلیه مراکز، تاسیسات و موسسات گردشگری جزیره کیش برنامه ریزی و پیش بینی شده است که بتواند افزایش سطح خدمات و رضایتمندی گردشگران را فراهم آورد.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی، تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش از توابع شهرستان بندرلنگه هرمزگان با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است.
6993

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


دريايي


كيش