اخبار گردشگری

بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت

باتومی، یکی از شهر‌های زیبای گرجستان و همچنین دومین شهر بزرگ و پر زرق و برق آن است. اگر می‌خواهید به باتومی سفر کنید و چند روزی را در این شهر زیبا اقامت داشته باشید، باید بدانید که هتل‌های لوکس بسیاری برای داشتن بهترین اقامت در باتومی وجود دارد.


بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت مسافران

هتل هیلتون باتومی (Hilton Batumi)

در میان تمامی هتل‌های جذاب باتومی، هتل هیلتون یکی از راحت‌ترین‌ها است. این هتل دارای خدمات و امکانات شگفت‌انگیز و اتاق‌های مدرن خیره‌کننده است. تمامی کار‌های انجام شده در این هتل با استاندار‌د‌های روز دنیا مطابقت دارد و حتی به کوچکترین جزئیات نیز توجه شده است. این هتل فاصله چندانی با ساحل ندارد و دارای رستوران، استخر، سالن بدنسازی و … است.


بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت مسافران

هتل شراتون باتومی (Sheraton Batumi Hotel)

این هتل خاص در قلب شهر باتومی قرار دارد و امکانات و اتاق‌های مدرن آن در اولین نگاه، مسافران را مجذوب خود می‌کند. وجود استخر سرپوشیده، رستوران، سالن و سایر امکانات این حس را به مسافران می‌دهد که گویی در خانه خود هستند. بهترین قسمت این هتل، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی آن با توجه به تمامی امکاناتی است که در اختیار مسافران می‌گذارد.


بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت مسافران

هتل رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel Batumi)

این هتل با وجود اتاق‌های مدرن، نزدیکی به ساحل و مرکز شهر به خوبی توانسته مورد استقبال مسافران قرار گیرد. به عنوان مهمان می‌توانید از تمامی امکانات این هتل نظیر استخر سرپوشیده و استخر در فضای باز، رستوران با غذا‌های خوشمزه، مرکز تناسب اندام، سالن بدنسازی، آب گرم و … استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.


بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت مسافران

هتل کولوسئوم مارینا (Colosseum Marina Hotel)

قطعا از اقامت در این هتل لذت خواهید برد، زیرا همه چیز به بهترین شکل و مدرن‌ترین، وجود دارد. فراموش کردن این هتل کار دشواری است، زیرا شبیه به کولوسئوم زمان رومیان ساخته شده و به همان اندازه باشکوه و فریبنده است. استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، آب گرم، سونا و … از جمله امکانات این هتل زیبا است.


بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت مسافران

هتل لئوگرند (Leogrand Hotel)

چه چیزی می‌تواند بهتر از اتاق مدرن یک هتل با چشم‌اندازی خیره‌کننده از زیبایی‌های شهر باشد؟ این هتل طوری طراحی شده است که مهمانان هم از نمای شهر و هم ساحل لذت ببرند. استخر، سالن تناسب اندام، آب گرم و برخی از بهترین امکانات درمانی در این هتل موجود است.


بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت مسافران

سوئیت دیوان (Divan Suites)

هتل‌های زیادی در باتومی وجود دارند، اما دیوان یک ویژگی خاص و منحصر‌به‌فرد دارد. این هتل در مرکز تاریخی شهر قرار دارد و دارای ظاهری قدیمی نیز هست، اما تمامی امکانات آن به روز و مدرن است. این هتل تنها ۵ دقیقه با ساحل فاصله دارد و مطمئن باشید که با اولین نگاه عاشق آن می‌شوید. اتاق‌های هتل شبیه به سوئیت است و دقیقا حس خانه خودتان را به شما انتقال می‌دهد. این هتل نیز دارای استخر و امکانات تفریحی است.


بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت مسافران

هتل ایفوریا (Euphoria Batumi Hotel)

این هتل کاملا در نزدیکی ساحل دریا قرار دارد و شما این امکان را خواهید داشت که اتاقی با چشم‌انداز دریا یا کوه انتخاب کنید. هتل به مهمانان یک ساحل خصوصی اختصاص داده است و مهمانان از امکانات دیگری نظیر آب گرم، سونا، رستوران و … نیز بهره‌مند می‌شوند. در تمامی اتاق‌ها تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با وان، تلوزیون و تخت در دسترس است.


مترجم: سحر مردانه
منبع: www.bestgeorgian.com