گردشگری و توریسم

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به سامانه «ساعت» پیوست

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سامانه ساعت، پیوندگاهی است میان درخواست‌کنندگان و عرضه کنندگان پژوهش کشور که افزایش بهره‌وری ملی را با شبکه سازی میان نیازها و پژوهش‌ها پی می‌گیرد.
همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای کسب اطلاعات طرح های پژوهشی پژوهشگاه و همچنین همکاری پژوهشی می توانند از طریق درگاه سامانه عرضه و تقاضا پژوهش (ساعت) به نشانی http://saat.irandoc.ac.ir/ مراجعه کنند.
این سامانه در گام نخست پیوند میان پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی را با نیازهای پژوهشی سازمان ها دنبال می کند.
این پیوند با یک پایگاه روزآمد و جامعه از تقاضای پژوهش (نیازها و حمایت ها) و عرضه پژوهش (توانمندی ها و نیاز به حمایت ) پشتیبانی می شود.
سازمان ها می توانند در این سامانه درخواست ها و حمایت های خود را به آگاهی پژوهشگران برسانند که محور و موضوع پژوهش، تأمین منابع مالی، خدمات مشاوره، تأمین تجهیزات و سخت افزار، تأمین اطلاعات و مانند آنها را در بر دارد.
از سوی دیگر دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند توانمندی ها و گرایش های پژوهشی خود را به همراه حمایت هایی که برای پیگیری آنها نیاز دارند به آگاهی سازمان ها برسانند.
«ساعت» نیازها و حمایت های سازمان ها را از هر طرح پژوهشی به آگاهی همگان می رساند و از طرف دیگر با معرفی پژوهشگران به سازمان ها، همکاری های بلند مدت را میان آنها ساده می کند.
در این سامانه، سازمان ها می توانند به جست و جوی پژوهشگران بپردازند و با پیشینه و کارنامه علمی و همچنین پیشنهادیه های آنها آشنا شوند و پژوهشگران نیز می توانند با جست و جوی فراخوان های سازمان به نیازهای پژوهشی و حمایت های آنان پی ببرند.
افزون بر این «ساعت» سازمان ها و پژوهشگران را به شکل خودکار نیز به یکدیگر پیوند می دهد.
فراهنگ**3079**1055

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


پژوهشي


سامانه ساعت