سمینار بازاریابی دیجیتال درصنعت گردشگری و مهمان نوازی و 8کارگاه تخصصی
درباره سمینار
با تحولات شگرف ابزارهای دیجیتال در صنعت گردشگری شعار جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۸ گردشگری و تحول دیجیتالی تعیین شد. با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است. ورود ابزارهای دیجیتال در صنعت گردشگری و مهمان نوازی باعث شده شیوه های بازاریابی، فروش و تبلیغات در این صنعت هم متحول شود.
بهینهسازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی و ویدیو مارکتینگ، برخی از ابزارهایی است که می تواند کسب کار های حوزه گردشگری را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد.
این رویداد فاخر در صنعت گردشگری و مهمان نوازی متشکل از سمینار یک روزه، 8 کارگاه تخصصی و جلسات مذاکره B2Bمی باشد که طی سه روز برگزار می شود.
سرفصل های سمینار
1.بازاریابی دیجیتال و عصر نوین گردشگری و هتلداری
آقای اشکان بروج – مدیر آکادمی گردشگری
2.معرفی پلتفرم های آنلاین B2B در صنعت گردشگری و مهمان نوازی
آقای امیر حسین جعفری – مدیر عامل شرکت علاء الدین
3.بازاریابی دیجیتال مقاصد گردشگری
آقای جعفر با پیری – دکترای مدیریت گردشگری و مترجم اصلی کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری
4.نقش محتوای تولید شده توسط کاربران در بازاریابی دیجیتال خدمات گردشگری و مهمان نوازی
آقای کامران عسگری – مدیر عامل وبسایت لست سکند
5.بازاریابی دیجیتال در شبکههای اجتماعی – ارائه تجربیات موفق در شبکه های اجتماعی
امیدرضا کاظمی – مدیر کل هتل سرای عامریها
6.دیجیتال مارکتینگ در صنعت گردشگری از منظر قوانین و مقررات گردشگری
آقای مهدی عنبر- معاون سابق گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران
7.استارتاپها و استراتژی های اثربخش بازاریابی دیجیتال در مراحل مختلف کسب و کار
خانم کتایون سپهری – مدیر عامل شتابدهنده و شرکت سرمایهگذاری جسورانه منش
8.فرایند اجرایی و مراحل حقوقی گرفتن وب سرویس های گردشگری
آقای علی تیماجچی – مدیر عامل شرکت فرانگر
9.بازاریابی و تبلیغات در صنعت هتلداری
آقای عباس بیدگلی- معاون بهرهبرداری خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران
10.ضرورت شکل گیری شرکتهای تخصصی بازاریابی و تبلیغات گردشگری
آقای محمد ابراهیم لاریجانی – مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور
زمان برگزاری
سمینار چهارشنبه 24 مرداد، کارگاه های تخصصی پنجشنبه 25 و جمعه 26 مرداد 97
پوستر سمینار
لینک ثبت نام