اخبار گردشگری

بهترین مراکز خرید در باتومی

شاید اگر از مردم گرجستان بخواهید بهترین شهر برای خرید را معرفی کنند، کمتر کسی به باتومی اشاره کند. همه فکر می‌کنند باتومی شهری ساحلی و آفتابی است که از شب‌زنده‌داری‌های خوبی برخوردار است، اما مسافران هوشمند که همیشه به فکر خرید هم هستند، می‌توانند مراکز خوبی را در همین شهر باتومی پیدا کنند.


بهترین مراکز خرید در باتومی

مرکز خرید باتومی (Batumi Mall)

مرکز خرید باتومی بسیار بزرگ و سرگرم‌کننده است. تنها کسانی که می‌خواهند آخرین‌های مد روز را بخرند به این مرکز مراجعه نمی‌کنند، بلکه کسانی که می‌خواهند از خدماتی نظیر آرایشگاه، باشگاه، استخر، رستوران، کافه و … نیز بهره‌مند شوند به همین‌جا مراجعه می‌کنند. عطر، لباس و لوازم جانبی جدید از جمله وسایلی هستند که از خریدن آن‌ها در این مرکز خرید، ضرر نمی‌کنید.

آدرس: خیابان ۸۸ گورگیلادزه (88 Gorgiladze str)


بهترین مراکز خرید در باتومی

فروشگاه فلابور (FLabour)

فلابور، فروشگاهی متشکل از چندین برند معروف است که در گرجستان و باتومی دارای چندین شعبه است. در این فروشگاه همچنین صنایع دستی ساخته شده به دست هنرمندان گرجی نیز به فروش می‌رسد. لباس‌های خاص، دکوراسیون منزل، مجلات هنری و مبلمان از جمله وسایلی هستند که در این فروشگاه در معرض نمایش و فروش قرار داده شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقلام خاص با کیفیت بالا هستید، حتما به این فروشگاه سری بزنید.

آدرس: خیابان ۲۱ ممد آباشیدزه (21 Memed Abashidze str)


بهترین مراکز خرید در باتومی

آنوکی (Anouki)

اگر عاشق مد هستید، مرکز آنوکی را فراموش نکنید. آنوکی مارک تجاری مستقر در تفلیس است که طراح آن جوانی بااستعداد است که در ایتالیا تحصیل کرده است. امروزه دیگر آنوکی یک نام تجاری مشهور و محبوب در گرجستان است که فروشگاهی جدید و جذاب با مجموعه‌ای از جدید‌ترین‌ها است.

آدرس: خیابان ۶ ممد آباشیدزه (6 Memed Abashidze str)


بهترین مراکز خرید در باتومی

ساخت گرجستان

این یکی دیگر از فروشگاه‌های لذت‌بخش در باتومی است. در این فروشگاه پوشاک و برخی از لوازم جانبی لباس که توسط دو تن از طراحان معروف گرجی تولید شده است، به فروش می‌رسد. آن‌ها معمولا مجموعه‌های خود را در هفته مد تفلیس به نمایش می‌گذارند و بسیار هم معروف هستند. برای خریدن لباس‌های رنگارنگ و خاص حتما باید به این فروشگاه بروید تا نهایت لذت را ببرید.

آدرس: خیابان ۴۸ ممد آباشیدزه (48 Memed Abashidze str)


مترجم: سحر مردانه
منبع: www.bestgeorgian.com