گردشگری و توریسم

جذب سرمایه گذار خارجی از اهداف رویداد همدان 2018 است

به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت شامگاه سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری افزود: نشست هایی با معاون اول رئیس جمهوری و برخی از وزرا در در باره رویداد همدان 2018 برگزار شد که برای تاثیر گذاری بیشتر این رویداد برنامه هایی به دستگاه‌ها ابلاغ شد.
استاندار همدان با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهوری همزمان با برگزاری اجلاس پایتخت گردشگری آسیا در همدان حضور خواهد داشت ابراز امیدواری کرد: هرچه باشکوه تر و متناسب با نام بزرگ همدان و ارزشمند ایران این 2 رویداد مهم برگزار شود.
نیکبخت با اشاره به اینکه صدا و سیما تبلیغات این رویداد گردشگری را در داخل و خارج کشور آغاز کند خاطرنشان کرد: این اتفاق برای استان و کشور دارای اهمیت بسیاری است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مشکلات استان درباره جذب نشدن اعتبارات اشتغال فراگیر به کشور اعلام شود از فرماندار همدان خواست تا مشکلات شرکت شیشه همدان و شهرک چوب جورقان را هر چه سریعتر برطرف کند.
استاندار همدان گفت: اعتماد مردم به دولت نباید کم شود چرا که ما هر چه داریم از اعتماد مردم است و باید مشکلات شهرک چوب که برای یک‌ هزار نفر شغل ایجاد می‌کند، رفع شود.
نیکبخت با اشاره به اینکه حوزه اقتصادی استانداری درباره طرح‌های صنعتی و تولیدی مرکز استان باید پاسخگو باشد اظهار داشت: مشکل امروز اساسی کشور و استان اشتغال است و نباید این طرح‌ها بدون نتیجه رها شود.
وی در ادامه با تبریک روز خبرنگار افزود: رسانه‌ ها با محور قراردادن صداقت در بهبود و توسعه کشور، شفاف ‌سازی تصمیم ها و مبارزه با فساد تاثیر لازم را داشته باشند.
در این نشست از مدال‌آوران استان در هجدهمین مسابقات ملی مهارت، تقدیر شد.
در این دوره از مسابقات استان همدان جزء چهار استان برتر کشور قرار گرفت.
همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میزبان 2 رویداد مهم است تا از این طریق خود را به عنوان مقصد گردشگری دنیا معرفی کند.
2087/9896

انتهای پیام /*


فرهنگي


رويداد2018


جذب سرمايه گذار


همدان