اخبار گردشگری

جهانگیری: همدان 2018 تریبون بین المللی معرفی ایران می شود

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، اسحاق جهانگیری عصر شنبه در نشست هماهنگی رویداد همدان 2018 با مسئولان همدان با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای کمک به این رویداد بکار می گیرد افزود: در جلسه هیات دولت هر مصوبه ای برای این رویداد نیاز بود تصویب می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه وزارت امورخارجه در دعوت از نمایندگان و سفیران اقدام کند اظهار داشت: همه وزارت خانه ها مکلف به همکاری با رویداد همدان 2018 هستند.
معاون اول رئیس جمهوری افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای معرفی مشاهیر و وزارت ورزش و جوانان برای میزبانی مسابقات در همدان اقدام کنند.
جهانگیری با بیان اینکه صدا و سیما نیز برای معرفی جاذبه ها و مفاخر فرهنگی همدان اقدام ویژه و مضاعفی داشته باشد افزود: کارهای خوب و بزرگی در همدان انجام شده است .
وی از تلاش های محمدناصر استاندار همدان و همکاری خوب شهرداری همدان و نمایندگان مجلس در راستای توسعه استان تشکر کرد و افزود: اقدامات و کارهای خوبی در حوزه گردشگری همدان انجام شده است .
وی ادامه داد: همه باید برای معرفی همدان تلاش کنیم و دولت هم در این زمینه نهایت تلاش خود را می کند.
به گزارش ایرنا نشست هماهنگی رویداد همدان 2018 به ریاست دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و با حضور جمعی از معاونان رئیس جمهوری، هفت وزیر دولت ، رئیس سازمان صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی ، استاندار همدان و رئیس مجمع نمایندگان و جمعی از نمایندگان ، شهردار و رییس شورای شهر همدان عصر شنبه در تهران برگزار شد.
گفتنی است؛ همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میزبان دو رویداد مهم است تا از این طریق خود را به عنوان مقصد گردشگری دنیا معرفی کند.
سال 2018 ، همدان میزبان اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی است و در همین سال اجلاس دوره‌ ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO قرار است در همدان برگزار شود و لازم است ارگان‌ های دولتی و خصوصی اهمیت و ارزش آن را دریابند و در جهت تبلیغ و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان همدان به گردشگران داخلی و خارجی تلاش کنند.
7523/1181

انتهای پیام /*


اجتماعي


معاون رئيس جمهوري


همدان 2018


دولت