اخبار گردشگری

استاندار: همدان با رویداد 2018 جهانی می شود

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیکبخت عصر شنبه در نشست هماهنگی رویداد همدان 2018 با حضور معاون اول رییس جمهوری افزود: در سالهای اخیر و در راستای توسعه زیرساخت ها تحول خوبی در حوزه راه آهن، آزاد راه و هتل سازی در استان همدان انجام شده است.
وی بیان کرد: در شرایط فعلی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی، ایران هراسی را ترویج می دهند میزبانی از 2 رویداد جهانی و آسیایی در همدان به نمایندگی از ایران توفیق بزرگی برای کشور است و انتظار داریم وزارت امورخارجه در این 2 رویداد، همدان را یاری کند.
وی ادامه داد: 43 برنامه از جمله اولین جشنواره ملی پویانمایی و میزبانی از نشست سفرای کشورهای خارجی با عنوان رویداد 2018 در همدان برگزار شد.
وی اظهار داشت: از دولت برای اجرای بهتر رویداد 2018 و راه اندازی موزه غرب کشور انتظار همکاری داریم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نقش کلیدی همدان در حوزه تاریخ و تمدن به صورت ویژه مورد توجه قرارگیرد.
حمیدرضا حاجی بابایی افزود: همدان را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران باید به جهان معرفی کرد.
وی اظهار داشت: مهمانان رویدادها در سطح بالا دعوت شوند و حضور وزرا و مهمانان خارجی در این رویدادها به معرفی همدان و توسعه گردشگری استان کمک می کند.
وی گفت: تلاش استاندار برای معرفی همدان و کمک به توسعه استان قابل تقدیراست.
به گزارش ایرنا نشست هماهنگی رویداد همدان 2018 به ریاست دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و با حضور جمعی از معاونان رئیس جمهوری، هفت وزیر دولت ، رئیس سازمان صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی ، استاندار همدان و رئیس مجمع نمایندگان و جمعی از نمایندگان ، شهردار و رییس شورای شهر همدان عصر شنبه در تهران برگزار شد.
گفتنی است؛ همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میزبان 2 رویداد مهم است تا از این طریق خود را به عنوان مقصد گردشگری دنیا معرفی کند.
سال 2018 ، همدان میزبان اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی است و در همین سال اجلاس دوره‌ ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO قرار است در همدان برگزار شود و لازم است ارگان‌ های دولتی و خصوصی اهمیت و ارزش آن را دریابند و در جهت تبلیغ و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان همدان به گردشگران داخلی و خارجی تلاش کنند.
7523/1181

انتهای پیام /*


اجتماعي


همدان2018


گردشگري


همدان