اخبار گردشگری

سخنگوی وزارت امور خارجه:پیگیر برنامه های همدان 2018 هستیم

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان بهرام قاسمی عصر شنبه در نشست هماهنگی رویداد همدان 2018 با حضور معاون اول رئیس جمهوری افزود: وزارت امورخارجه برای اجرای مناسب رویداد همدان 2018 همه ظرفیت‌ها را به کار می گیرد.
وی با اشاره به ظرفیت های همدان برای برگزاری این رویداد مهم ، اظهار داشت: میزبانی همدان از نشست اخیر سفرای خارجی در این استان خوب و رضایت بخش بود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا یک فرصت است که باید از آن در راستای توسعه استان استفاده کرد.
امیر خجسته اضافه کرد: معرفی همدان نیازمند تبلیغات بیشتر و جامع تری است و صدا و سیما باید ورود جدی تری داشته باشد.
وی با بیان اینکه انتظار داریم کنسولگری ها و سفارت خانه های ایران برای رویداد همدان همکاری ویژه ای داشته باشد افزود: در این رویداد موضوع ثبت جهانی مورد توجه قرارگیرد.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همدان مفاخر و مشاهیر علمی بسیاری دارد که باید در این رویداد معرفی شود.
محمد مهدی مفتح افزود: شهرهای مختلف استان همدان دارای ظرفیت های گردشگری و تاریخی است که در کشور کم نظیراست.
وی اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در راستای اجرای برنامه ها تمام تلاش خود را بکار می گیرد.
به گزارش ایرنا نشست هماهنگی رویداد همدان 2018 به ریاست دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و با حضور جمعی از معاونان رئیس جمهوری، هفت وزیر دولت ، رئیس سازمان صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی ، استاندار همدان و رئیس مجمع نمایندگان و جمعی از نمایندگان ، شهردار و رییس شورای شهر همدان عصر شنبه در تهران برگزار شد.
گفتنی است؛ همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میزبان دو رویداد مهم است تا از این طریق خود را به عنوان مقصد گردشگری دنیا معرفی کند.
سال 2018 ، همدان میزبان اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی است و در این سال اجلاس دوره‌ ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO قرار است در همدان برگزار شود و لازم است ارگان‌ های دولتی و خصوصی اهمیت و ارزش آن را دریابند و برای تبلیغ و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان همدان به گردشگران داخلی و خارجی تلاش کنند.
1181/7523

انتهای پیام /*


اجتماعي


وزارت خارجه


رويداد 2018


همدان