اخبار گردشگری

محمدرضا اخباری جانشین بیرانوند در پرسپولیس؟!

به گزارش ایلنا، این را حمیدرضا گرشاسبی اعلام کرده و گفته‌: «علیرضا بیرانوند بازیکن پرسپولیس است و هر ‌زمانی محرومیت باشگاه از نقل‌ و انتقالات تمام شود و برای این دروازه‌بان هم پیشنهاد خوب اروپایی که در شان او باشد به دست‌مان برسد، کمک می‌کنیم که به اروپا برود. ما نمی‌خواهیم جلوی رشد بیرانوند را بگیریم اما فعلا هم برنامه‌ای برای انتقال او نداریم.

 

بیرانوند به خاطر شرایط تیم و هواداران ترجیح داد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد و ما هم روی او حساب کرده‌ایم. باید ببینیم تا نیم‌فصل شرایط پنجره نقل و انتقالات باشگاه به چه شکل خواهد بود اما اگر بیرانوند پیشنهاد مناسبی داشته باشد، جلوی رشدش را نخواهیم گرفت و او می‌تواند به سمت رویاهایش پرواز کند.»

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس سپس برای تایید گفته‌های خودش مذاکره با محمدرضا اخباری برای جانشینی علیرضا بیرانوند را تکذیب کرده است: «این خبر کذب است چون ما با هیچ دروازه‌بانی وارد مذاکره نشده‌ایم.

 

ضمن اینکه علیرضا بیرانوند هم در پرسپولیس ماندنی است. مگر اینکه در نیم‌فصل یک پیشنهاد خیلی خوب داشته و بدانیم که رفتن او به سود خودش و افتخار پرسپولیس خواهد بود.

 

تنها در آن صورت است که برای پیدا کردن جانشین بیرانوند اقدام خواهیم کرد اما تا این لحظه هیچ اقدامی انجام نداده و تصمیمی هم در مورد این دروازه‌بان نگرفته‌ایم. هر چه در این رابطه شنیده‌اید، دروغ است.»