اخبار گردشگری

جنایت در میهمانی شبانه

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : ساعت ۰۶:۰۰ بامداد روز جاری (پنجشنبه یازدهم تیرماه) وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مرگ به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد . با حضور مأمورین در محل اعلام شده در خیابان فلامک و تأیید خبر فوت یک نفر به هویت مشخص ( ۴۷ ساله ) موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام ؛ پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” تشکیل و تحقیقات آغاز می شود .

 

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول به عنوان میهمان همراه با تعداد دیگری در محل جنایت حضور داشته که صاحبخانه به هویت “فرهاد” ( ۴۰ ساله ) با انگیزه شوخی کردن با افراد حاضر در میهمانی اقدام به آوردن اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی کرده که در زمان بازی کردن !! با اسلحه مسلح شده ، ناگهان گلوله ای شلیک و بیشتر ساچمه‌های شلیک شده به واسطه شلیک از فاصله نزدیک به قفسه سینه مقتول اصابت کرده و باعث مرگ وی شده است .

 

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم پرونده در همان محل وقوع جنایت دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منقل شد؛ در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که در میهمانی شبانه، افراد حاضر در میهمانی از جمله شخص صاحبخانه ( قاتل ) شرب خمر کرده و هیچگونه سابقه ی درگیری و اختلافی نیز مابین قاتل و مقتول وجود نداشته است ؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.