اخبار گردشگری

برنامه ریزی همدان2018 با حضور معاون رئیس جمهوری انجام می شود

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری همدان، اسدالله ربانی مهر افزود: این نشست با حضور جمعی از معاونان رئیس جمهوری، هفت وزیر دولت ، رئیس سازمان صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی ، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در دفتر دکتر جهانگیری برگزار می شود.
وی ادامه داد:استان همدان از پنجم تا هفتم شهریور ماه امسال میزبان کنفرانس بین المللی همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 و از 21 تا 23 آبان ماه سال جاری میزبان نشست بین المللی اعضای سازمان جهانی گردشگری(UNWTO ) است.
وی اضافه کرد: در راستای میزبانی شایسته استان همدان در این 2 رویداد، تاکنون جلسات هماهنگی بسیاری از سوی استانداری همدان،سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،شهرداری همدان و شرکت سیاحتی علیصدر برگزار و پیگیری ها لازم انجام شده است و دیدار با وزیر امور خارجه و دیگر وزرای مرتبط با این رویداد از جمله اقدامات انجام شده است.
ربانی مهر اظهار داشت: به مناسبت میزبانی این 2 رویداد فراملی، اجرای برنامه های بسیاری با محوریت همدان 2018 در استان همدان برنامه ریزی شده و چندین برنامه مانند نخستین جشنواره پویانمایی و نشست سفرا و نمایندگی های کشورهای خارجی در جمهوری اسلامی ایران به شایستگی درهمدان برگزار شد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان ادامه داد: مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا نیز از دیگر برنامه های رویداد 2018 است که هم اکنون به میزبانی همدان در حال اجرا است و برنامه های دیگر هم در زمان برنامه ریزی شده اجرایی می شوند.
ربانی مهر اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود میزبانی استان همدان از این 2 رویداد بین المللی در شرایط فعلی، با بیشترین آورده برای کشور در تمامی حوزه ها به خصوص در حوزه دیپلماتیک و اقتصادی همراه باشد.
وی افزود: در حالی که دشمنان خارجی تمام تلاش خود را برای تحریم ایران اسلامی در حوزه های مختلف به کار گرفته اند برگزاری 2 رویداد آسیایی و بین المللی در همدان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران یک کار بزرگ و ماندگار است و باید با استفاده از همه ظرفیت ها در اجرای هرچه بهتر این رویدادها تلاش کرد.
گفتنی است؛ همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میزبان دو رویداد مهم است تا از این طریق خود را به عنوان مقصد گردشگری دنیا معرفی کند.
سال 2018 ، همدان میزبان اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی است و در همین سال اجلاس دوره‌ ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO قرار است در همدان برگزار شود و لازم است ارگان‌ های دولتی و خصوصی اهمیت و ارزش آن را دریابند و در جهت تبلیغ و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان همدان به گردشگران داخلی و خارجی تلاش کنند.
7523/1181

انتهای پیام /*


فرهنگي


هماهنگي برنامه ها


همدان2018


استانداري همدان