اخبار گردشگری

نکات امنیتی در هتل برای زنان تنها

امروزه دیگر سفر انفرادی زنان رو به افزایش است. همیشه مشکل و خطر در کمین تمامی مسافران است پس شما نباید از سفر انفرادی ترسی داشته باشید. بسیاری از افراد فکر میکنند که زنان بیشتر در معرض خطر هستند اما در سفر اگر حتی کمی بی‌احتیاط باشید دیگر زن و مرد فرقی ندارد. زنان می‌توانند با چندین اقدام احتیاطی ساده و رعایت نکات، امنیت خود را در هتل حفظ کنند.


سفر انفرادی زنان و نکات امنیتی در هتل

مشخصات خود را کامل بگویید

بسیاری از مسافران هنگام رزرو هتل تنها نام خانوادگی خود را عنوان می‌کنند اما اگر شما به تنهایی سفر می‌کنید، باید نام و نام خانوادگی خود را به طور کامل بیان کنید تا ثبت شود.

توهم ایجاد کنید

هنگام تحویل گرفتن اتاق از خدمه بخواهید که دو کلید را به شما تحویل دهند. هم از این طریق نشان می‌دهید که نمی‌‌خواهید در زمان نبودنتان کسی وارد اتاقتان شود و همچنین هنگام خروج از اتاق می‌توانید تلوزیون را روشن بگذارید تا این توهم را ایجاد کنید که کسی در اتاق است.

درخواست خود را مطرح کنید

از رزرو اتاق در طبقه اول به شدت خودداری کنید زیرا رفت و آمد برای افراد ناجور راحت‌تر است. چندین طبقه بالاتر را رزرو کنید و همچنین از پذیرش اتاق در ساختمانی که از ساختمان اصلی هتل جدا است، اجتناب کنید. این درخواست‌ها را قبل از ورودتان با هتلدار در میان بگذارید.

ایمنی را فراموش نکنید

اطمینان حاصل کنید که تمامی در و پنجره‌های اتاق از داخل به خوبی قفل می‌شوند. اگر قفل در یا پنجره‌ها خراب است، درخواست کنید تا اتاق امن دیگری در اختیار شما بگذارند.

سوال کنید

اگر کسی درب اتاق شما را زد و خود را خدمه معرفی کردید، قبل از باز کردن در از او بپرسید که چه کاری دارد. اگر به موضوع مشکوک شدید، از او نامش را بپرسید و با مدیریت هتل تماس بگیرید تا از این مورد مطمئن شوید.


مترجم: سحر مردانه
منبع: zafigo.com