اخبار گردشگری

غوغای عجیب محبوب پرسپولیسی ها

برانکو با کسب ۱۹۷ امتیاز که به عنوان موفق ترین مربی تاریخ لیگ برتر انتخاب شده است، برترین مربی لیگ برتر فوتبال بهترین روزهای دوران مربیگری خود را تجربه می کند.برانکو
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در چهارمین فصل حضورش در جمع سرخپوشان آمار خیره کننده ای ثبت کرد. برانکو‎ ایوانکوویچ با ۹۶ بازی و ۱۹۷ امتیاز موفق ترین مربی تاریخ لیگ برتر می باشد.
همچنین پرسپولیس در دوران حضور برانکو صاحب ۵۸ برد و همچنین ثبت ۵۱ کلیت شیت شده است.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس
برانکو‎ ایوانکوویچ (به کرواتی:Branko Ivanković) (زاده ۲۸ فوریه ۱۹۵۴، کرواسی) بازیکن سابق و مربی فوتبال کروات است. برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود.
او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد. او هم اکنون هدایت تیم پرسپولیس را به عنوان سرمربی برعهده گرفته است، همچنین او در شانزدهمین و هفدهمین دورهٔ لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان سرمربی با باشگاه پرسپولیس به قهرمانی دست یافت
سرخپوشان پایتخت به دنبال صدرنشینی

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در سه فصل اخیر بیش از هر تیم دیگری صدر جدول را در اختیار داشته اند. آن ها در لیگ پانزدهم برای رسیدن به صدر ۲۵ هفته صبر کردند اما سرانجام با پیروزی تاریخی مقابل استقلال به جایگاه نخست رسیدند اما خیلی زود و با تساوی برابر نفت آن را از دست دادند.
فصل بعد اوضاع بهتر پیش رفت. سرخ ها از هفته سوم تا ششم صدرنشین بودند اما تساوی مقابل استقلال، تراکتور این رده را گرفت. پس از آن یک مقطع سه هفته ای را نیز صدرنشین بود ولی یک بار دیگر جایگاهش را به تراکتور واگذار کرد. قرمزپوشان پایتخت از هفته دوازدهم به رده نخست رسیدند و تا پایان صدر را حفظ و به مقام قهرمانی رسیدند.