اخبار گردشگری

بازاریابی و فروش حلقه مفقوده صنایع دستی است

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ جلیل بالایی روز یکشنبه در مراسم پایانی یازدهمین جشنواره سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه، یکی از راهکارهای موثر در زمینه بازاریابی و فروش صنایع دستی را فضای مجازی دانست و از هنرمندان خواست از این فضا برای عرضه محصولات خود استفاده بهینه کنند.
او گفت: امسال برای بهره گیری هرچه بیشتر از خدمات فضای مجازی از اپراتور همراه اول دعوت کردیم که در نمایشگاه غرفه ای بزند و ما را در این زمینه همراهی کند.
بالایی برپایی نمایشگاه های متنوع را نیز یکی دیگر از راهکارها برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان صنایع دستی دانست و گفت: هنرمندان می توانند با حضور فعال در نمایشگاه ها آثار خود را به مردم بشناسانند و از محل فروش آن درآمدی برای خود به دست بیاورند.
وی گفت: اداره کل میراث فرهنگی هم به هنرمندان برای بازاریابی و فروش محصولات آنها کمک می کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه در ادامه از صنایع دستی و هنرهای سنتی به عنوان نماد بارز کالای ایرانی نام برد و گفت: این کالای ناب و اصیل نیازمند حمایت هرچه بیشتر مردم و مسئولان است.
بالایی همچنین از صنایع دستی به عنوان یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود: با حمایت از صنایع دستی می توان به آسانی و بدون صرف هزینه های گزاف شغل درست کرد.
وی با اشاره به اینکه صنایع دستی کاملا مردمی و با تکیه بر توان داخلی است، اظهار داشت: صنایع دستی این ظرفیت را دارد که به ارتقای سطح درآمد خانوارها کمک کند و باعث رفع بیکاری در کشور شود.
بالایی همچنین از حضور هنرمندان و صنعتگران ۲۷ استان کشور در نمایشگاه امسال کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: مردم هنردوست استان امسال استقبال خوبی از نمایشگاه کردند که جای تقدیر دارد.
یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران با حضور هنرمندان ۲۷ استان کشور در قالب ۱۵۰ غرفه از دوم تا هفتم مرداد در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه در حال برگزاری است.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


صنایع دستی


بازاریابی


کرمانشاه