اخبار گردشگری

هتل شایگان کیش

امکان رزرو این هتل توسط “رزرواسیون مهر” مقدور می باشد. رزرو هتل شایگان کیش

هتل شایگان دراواخر سال ۱۳۸۱ خورشیدی بنا گردیده است …معماری هتل به گونه ایست که مساحت اتاقها و راهروهها با ۴ پله اضطراری و ۳ آسانسور میهمان رو با ۲ نمای خلیج و جزیره ، بالاتر از اندازه استاندارد است و همچنین مشرف بودن عمده اتاقها به آبهای نیلگون خلیج فارس و رنگ آمیزی متنوع طبقات موجب گردیده است که میهمان گزینه بهتری را جهت اقامت برگزیند…. دسترسی پیاده ۲ تا ۵ دقیقه ای به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس موقعیت هتل را در جایگاه ویژه ای قرار داده است….این هتل در نوار ساحلی شرقی جزیره کیش (نوار سیاحتی) و در قلب مراکز تفریحی و تجاری واقع شده است.

کلوپ ورزشی شامل استخر سرپوشیده با درجه آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان می باشد و در طبقه همکف هتل قرار دارد…..کلوپ تفریحات و سرگرمی هتل شامل سالن بیلیارد دارای میزهای ایت، اسنوکر و پیرامید، فوتبال دستی، بازی های کامپیوتری (XBOX 360)، کافی نت، سالن بازی کودکان و TV Room از امکانات این کلوپ است…..شامل سالن همایش خورشید به ظرفیت ۱۸۰ نفر، میتینگ روم ونوس به ظرفیت ۲۰ نفر، میتینگ روم مهتاب به ظرفیت ۱۰ نفر، دبیرخانه و امکانات کامل صوتی و تصویری در طبقه چهارم هتل واقع شده است….آمفی تئاتر هتل شایگان به ظرفیت ۵۰۰ نفر و با ساختاری منحصر به فرد در محوطه هتل واقع شده است. سازه این سالن بصورت بادی بوده و برای اولین بار در جزیره کیش به کار گرفته شده است….کافی نت هتل که در طبقه زیرین و جنب کلوپ تفریحات و سرگرمی واقع شده، بصورت شبانه روزی و رایگان استفاده نمایند….این هتل همچنین دارای فروشگاه های متنوعی از قبیل فروشگاه پوشاک، کیف و کفش، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه زیورآلات و سنگ های زینتی.

آدرس : کیش ، جنب بازار پردیس ، پشت بازار پانیذ ،هتل شایگان کیش ، هتل شایگان

فاصله تا فرودگاه :۵ کیلومتر

امکانات : یخچال ، تلویزیون ، استخر ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، پارکینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، کافی شاپ ،

تسهیلات ویژه: استفاده از استخر و سونا و جکوزی . بیلیارد و تنیس … اینترنت Fi – Wi … اقامت کودکان زیر ۵ سال

توضیحات: در روزهای پیک چهارشنبه به شنبه ۳۰۰۰۰ تومان به قیمت هر شب اتاق افزوده شده است.در تاریخ نمایشگاه ها هم ۵۰۰۰۰ تومان شبی اتاقی افزوده میشود.

قانون لغو: تا هفت روز قبل از ورود هزینه ای بابت کنسلی دریافت نمی شود از هفت روز تا سه روز قبل از ورود ۳۰ % قیمت اتاق بابت کنسلی تعلق می گیرد از سه روز تا یک روز قبل از ورود ۵۰%قیمت اتاق بابت کنسلی تعلق می گردد از ۲۴ ساعت قبل از ورود هیچ وجهی مسترد نمی گردد.

دلایل انتخاب:-اقامت صبحانه (بوفه کامل ) ، استقبال فرودگاهی ، استفاده از استخر،سونا،جکوزی،سالن بیلیارد،تنیس،۲۰% تخفی کافه تراس(سرو چای و قلیان)

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش