اخبار گردشگری

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مقصد گردشگران خارجی می شود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اولین جلسه شورای بررسی راهکارهای افزایش جذب بازدید کنندگان خارجی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رو یکشنبه با حضور کارشناسان مسائل صنعت جذب توریسم تشکیل شد.
در این نشست که ابراهیم پور فرج، رئیس هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران و علی صدرنیا رئیس هیات مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی حضور داشتند پس از بررسی وضعیت تورهای ورودی به کشور، نحوه قرار گرفتن موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان یکی از مقاصد گردشگری تهران در سبد گردشگران خارجی مورد بررسی قرار گرفت.
این جلسات در آینده با حضور سایر تشکل های مربوط به این حوزه و اساتید فن استمرار خواهد یافت تا زمینه معرفی بیش از پیش موزه در فضای بین المللی و جذب حداکثری بازدیدکنندگان خارجی فراهم آید.

* طراحی موزه دفاع مقدس تهران
بر اساس این گزارش در نشست دیگری، کار گروه تهیه و تدوین دستورالعمل طراحی، ایجاد و ساخت موزه دفاع مقدس استان تهران برگزار شد.
پنجمین جلسه رسمی این کارگروه با موضوع نقش استان تهران در دفاع مقدس با حضور همه اعضا برگزار شد.
دریافت محتوا، اطلاعات و مستندات از یگان های مستقر در تهران برای جانمایی، داستان نویسی و ایجاد بخش موزه دفاع مقدس استان تهران، تهیه نقاط عطف رده های سپاه محمد رسول الله (ص)، سپاه سیدالشهدا و آجا همچنین جهاد کشاورزی استان تهران، سایبرنتیک الکترونیک و بهداری رزمی سپاه از نتایج پیگیری موضوع ها و اجرای مصوبات این جلسه ها برای ایجاد بخش موزه دفاع مقدس استان تهران بود.
اجتمام / ۱۰۹۵/ ۳۰۶۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


ما و شهدا


موزه دفاع مقدس


گردشگری