اخبار گردشگری

علت انصراف نجمه جودکی از اجرا در تلویزیون

نجمه جودکی مجری جوانی که چندی پیش اجرای مسابقه نما به نما را در شبکه آی فیلم برعهده داشت ، ناگهان از ادامه اجرا در این برنامه انصراف داد و مجری خانم دیگری جایگزین او شد.نجمه جودکی

نجمه جودکی که اجرای این برنامه را همراه سعید شیخ زاده و حسین رفیعی در ساعت های بعدازظهر برعهده داشت ناگهان از این برنامه کنار رفت و شبهات زیادی در ذهن مخاطبان ایجاد شد.
علت کنار رفتن نجمه جودکی از اجرای نما به نما

نجمه جودکی بعد از انصراف از اجرا در مسابقه نما به نما در صفحه اینستاگرامش علت این امر را دلایل شخصی اعلام کرد اما پیگیری های هوادارانش به اینجا ختم نشد و سوالات پی در پی درباره عدم اجرا در تلویزیون او را وادار به توضیح بیشتر کرد.

نجمه جودکی با انتشار پستی در اینستاگرام درباره عدم اجرا در تلویزیون نوشت : برای شما مینوسم.. برای شما عزیزان و طرفدارانی که به شدت دلتنگتون هستم..

به قول شهرزاد همیشه اون طوری نمیشه که ما فکرشو میکنیم.. مدام از من میپرسید که چرا فعلا اجرا نمیکنم..؟!! در این مدت پیشنهاد های متعددی برای اجرا در تلویزیون داشته ام.. اما در هیچ کدام ذره ای جذابیت برنامه سازی وجود نداشت..برای همین نپذیرفتم.. برای نگاه شما ارزش قائلم.. در این ده سال اجرا این اندک آبرویی که صدقه سر شما دارم برایم ارزشمند است که آن را به هیچ برنامه بی محتوای پر پولی نمیفروشم..

به امید آن روز که با برنامه ای در شأن شما آنتن داشته باشم.. با احترام.. #نجمه_جودکی

نجمه جودکی مجری جوانی است که در آخرین اجرای تلویزیونی برنامه نما را به همراه سعید شیخ زاده و حسین رفیعی در شبکه آی فیلم اجرا میکرد.

نجمه جودکی با اجرای برنامه برنامه ای در رادیو جوان آغاز کرد و بعد از آن با برنامه شب ایرونی در شبکه جام جم به دنیای تصویر راه یافت و برنامه های زیادی در تلویزیون اجرا کرد که برنامه هفت ترانه و مردم گرام از معروف ترین های آن است.