اخبار گردشگری

فاز سوم آزادسازی حریم رودخانه کهمان باید اجرا شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز دوشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع طبیعی در دفتر فرمانداری ، اظهار داشت: شهرستان سلسله دارای ظرفیت های بسیار خوبی در بخش گردشگری است که متاسفانه از این ظرفیت ها هنوز در راستای توسعه و رشد شهرستان بهره گیری نشده و لازمه آن حفاظت و صیانت ازمنابع ملی و آزادسازی کامل منطقه نمونه گردشگری کهمان وحریم رودخانه آن است.
وی با بیان اینکه شهرستان سلسله با طبیعت بکر و منابع ملی دارای قابلیت و ظرفیتی عظیم در حوزه گردشگری است، عنوان کرد: در برخی از موارد مشاهده می شود که سودجویان به منابع ملی و حریم رودخانه ها در منطقه کهمان و دیگر مناطق تعرض داشته اند که با تلاش های دستگاه قضایی و دستگاه های مرتبط درحوزه شورای حفاظت از منابع ملی با این سودجویان برخورد های قانونی نیز صورت گرفته است.
خسروی خاطرنشان کرد: آزادسازی مناطق حریم رودخانه کهمان، کاکارضا و هنام در فاز اول و دوم بسیار قابل تحسین بوده و ادامه این فعالیت ها و انجام فاز سوم آزادسازی این مناطق از اهمیت بسیاری برخوردار است.
فرماندارسلسله افزود: دستگاه های مرتبط با آزادسازی منابع ملی و حریم رودخانه ای باید تمام توان خود را جهت آزادسازی کامل مناطق سه گانه کهمان، کاکارضا، هنام در دستور کار خود قرار دهند و از پاسداری و صیانت از منابع ملی نباید لحظه ای دریغ شود.
در این نشست دادستان سلسله نیز افزود: دستگاه قضائی شهرستان سلسله با تمام توان با سودجویان و متصرفان به منابع ملی و حریم رودخانه ها برخورد قانونی خواهد نمود.
۷۲۶۵/۶۰۶۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


منابع طبیعی


آزادسازی عرصه های ملی


حریم مناطق گردشگری