اخبار گردشگری

در این فرودگاهها دلــــتان می خواهد از پرواز جا بمانید!/تصاویر

هستی حقیقی

برای برخی از مسافران،انتظار پرواز در فرودگاه سخت ترین بخش سفر است.در این ساعت های انتظار نهایت کاری که می توان کرد رفتن به کافی شاپ و سرگرم شدن است.

به گزارش “توریسم آنلاین” فرودگاههایی هم وجود دارند که عده ای ترجیح می دهند حتی پروازشان تاخیر هم داشته باشد!

در ادامه فرودگاه هایی را با هم می بینیم که دارای بخش های تفریحی و طراحی داخی زیبایی هستند به طوری که مسافران در آنها عکس یادگاری هم می گیرند.

فرودگاه بین المللی
فرودگاه بین المللی

فرودگاه بین المللی “اینچن”

فرودگاه اینچن واقع در کره جنوبی دارای ۲ سالن سینما،موزه ،باغهای زیبا ،پیست اسکیت روی یخ، سالن نمایش و موسیقی و امکان استحمام است.سایت “اسکای تراکس” این فرودگاه را به عنوان تمیزترین فرودگاه دنیا انتخاب کرده است.

فرودگاه
فرودگاه

فرودگاه “چانگی”

عاشقان بازیهای کامپیوتری ، دوستداران سینما می توانند در فرودگاه چانگی سنگاپور اوقات خوبی را سپری کنند.این فرودگاه همچنین دارای استخر ، باغ هایی با نیم میلیون نوع گیاه ،آبشار و باغ گلهای آفتابگردان است.سایت “اسکای تراکس” فرودگاه چانگی را به خاطر داشتن امکانات عالی به عنوان بهترین فرودگاه در سال ۲۰۱۵ انتخاب کرده است.

فرودگاه

فرودگاه “هنگ کنگ”

فرودگاهی با تمامی امکانات تفریحی که شامل باشگاه ورزشی ، تجربه تماشای فیلم ۴D IMAX ، زمین گلف و… است.

فرودگاه بین المللی
فرودگاه بین المللی

فرودگاه بین المللی “کوالالامپور”

فرودگاهی که با جنگل احاطه شده و با نمای شیشه ای امکان تماشای جنگل از سالن فرودگاه فراهم است.در کنار فرودگاه زیبای مالزی ، دو هتل بزرگ هم قرار گرفته اند.

فرودگاه بین المللی

فرودگاه بین المللی “مک کارن”

این فرودگاه که در لاس وگاس قرار دارد دارای نمایشگاههای هنری با امکان تماشای مجسمه و نقاشی های مختلف است.

فرودگاه بین المللی
فرودگاه بین المللی

فرودگاه بین المللی “دبی”

این فرودگاه بهشت دوست داران خرید است زیرا بهترین مغازه ها در آن جای دارد.باغهای زیبا ،استخر ،چشمه های درمانی برای کاستن از استرس های پیش از پرواز و یک باشگاه ورزشی تمام عیار آن را به یکی از بهترین فرودگاهها تبدیل کرده است.

فرودگاه بین المللی
فرودگاه بین المللی

فرودگاه بین المللی “ونکوور”

فرودگاهی در کانادا که همیشه در میان ۱۰ فرودگاه برتر قرار می گیرد ، یک آکواریوم بزرگ و زیبا با ۵ هزار گونه دریایی دارد که مسافران را ساعت ها سرگرم می کند.

فرودگاه
فرودگاه

فرودگاه “هیترو”

فرودگاه هیترو،لندن توسط “اسکای تراکس” عنوان بهترین فرودگاه برای خرید را دارد،زیرا بسیاری از برندهای معروف را فقط در این فرودگاه می توان یافت.

فرودگاه
فرودگاه

فرودگاه “قطر”

در این فرودگاه چندی پیش تغییرات داخلی انجام شد تا بیش از پیش یکی از لوکس ترین فرودگاه های دنیا باشد.کیوسک های طلایی برای نوشیدن قهوه ،گالری های کوچک هنری و ۸۰ بوتیک از برندهای معروف دنیا در این فرودگاه قرار دارند.