اخبار گردشگری

سفر تابستانی به گرجستان

تابستان یک زمان عالی برای رفتن به سفر و استفاده مفید از تعطیلات است. سعی کنید در هر سفر به منطقه‌ای جدید رفته و چیز جدیدی را کشف کنید. گرجستان، یکی از مناطق زیبایی است که قطعا سفر ارزشمندی به آن خواهید داشت. اما آیا می‌دانید که اگر در فصل تابستان به گرجستان سفر کردید، از چه چیزهایی لذت ببرید؟


سفر تابستانی به گرجستان


سواحل را فراموش نکنید:

زمزمه‌ی دریا، نور گرم خورشید، نسیم خنک و …چه چیزی می‌تواند تا به این اندازه تعطیلات تابستانی را شگفت‌انگیز کند؟ دریا یکی از عوامل مهم برای انتخاب مقصد در سفرهای تابستانی است. گذراندن تعطیلات در گرجستان آن هم در کنار سواحل دریای سیاه بسیار جذاب است. در استراحت‌گاه‌هایی که در کنار دریا وجود دارد، می‌توانید اقامت داشته باشید، از ورزش‌ و سرگرمی‌های آبی لذت ببرید و با خوردن غذاهای محلی و دریایی تازه روز را بگذرانید. باتومی یکی از شهرهای ساحلی زیبا و یک مرکز توریستی پرطرفدار است که خدمات خوبی نیز به گردشگران و مسافران ارائه می‌دهد. پس هنگام سفر به گرجستان از سواحل زیبای آن غافل نشوید. اگر ترجیح می‌دهید تعطیلات آرام و ارزان‌تری همراه با خانواده داشته باشید، شهر و روستاهای کوچک گرجستان را برای اقامت و لذت بردن انتخاب کنید.


سفر تابستانی به گرجستان

مناطق خوش آب و هوای و ارامش بخش:

آیا می‌خواهید در کنار سفر لذت‌بخشی که دارید، سفر مفید و کار‌آمدی هم داشته باشید؟ گرجستان دارای طبیعتی بکر، جنگل و مناطق کوهستانی فراوان و آب و هوای بی‌نظیر است. بورجمی یکی از مناطق معروف گرجستان است که به دلیل وجود چشمه‌‌های معدنی و درمانی، افراد زیادی برای درمان به آن سفر می‌کنند. این منطقه برای درمان سیستم گوارش، سیستم تنفسی، متابولیسم و بسیاری دیگر، مفید است.


سفر تابستانی به گرجستان

سفر به کوهستان:

یا شاید می‌خواهید تعطیلات تابستانی را در دل کوه بگذرانید! در این زمینه گرجستان یک مقصد عالی و فراموش نشدنی است. این کشور دارای قله‌های باشکوه و جذاب فراوان و معروفی است. کازبکی از محبوب‌ترین کوه‌های گرجستان است. البته در منطقه سوانتی نیز کوه‌های زیادی وجود دارد که با وجود آبشار‌ها و یخچال‌های طبیعی زیباتر هم شده‌اند. استراحت‌گاه‌های زیادی با خدمات ویژه در نزدیکی این کوه‌ها وجود دارند که می‌توانید در آنها اقامت داشته باشید و از اطراف و طبیعت لذت ببرید.


سفر تابستانی به گرجستان

ماجراجویی و تجربه کارهای هیجان‌انگیز:

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بالا رفتن آدرنالین و تجربه‌ی هیجان علاقه‌مندید، باز هم گرجستان انتخاب خوبی است. به لطف آب و هوای مطلوب و مناطق زیبا و طبیعت بکر، هرگونه ورزش و سرگرمی هیجان‌انگیز در گرجستان وجود دارد. در تابستان می‌توانید از پاراگلایدر، قایقرانی، صعود به کوه و پیاده‌روی لذت ببرید.


مترجم: سحر مردانه
منبع: mygeotrip.com