اخبار گردشگری

مکان هایی از فرانسه که به کام گردشگران حسابی خوش آمدند!/تصاویر

فرانسه کشوری است که در تمامی فصول معمولاً از گردشگر برخوردار است و شهر پاریس که مرکز این کشور است پربازدیدترین شهر به شمار می رود.

به گزارش “توریسم آنلاین” در هفته گذشته در یک نظرسنجی گردشگرانی که از کشور فرانسه بازدید کردند سه مکان را که از نظر سرسبز بودن و زیبایی در میان دیگر مکان ها بسیار جذاب بوده اند به عنوان بهترین مکان های دیدنی انتخاب کردند.

موزه لوور پاریس

نمای بیرونی از موزه لوور پاریس که حیات پشتی موزه را نشان می دهد باغچه ای از شمشادهای زیبا با آرایشی منحصربفرد و طرحی اسلیمی را در بر می گیرد. گل های اطراف باغچه با رنگ هایی شاد و پیچک های سرسبز زیبایی آن را چند برابر کرده اند. از آنجا که موزه لوور پاریس بازدیدکنندگان بسیاری دارد برای طراحی و ایجاد فضای سبز از کوچکترین منطقه ای در محوطه غافل نشده اند و گوشه گوشه این موزه پر از جاذبه و فضای سبز است.

 بایوس د وینسنس (Bois de Vincennes)

Bois de Vincennes یکی از زیباترین پارک های پاریس است که دلتنگی و بی حوصلگی را از بازدیدکنندگان می رهاند، مردم پاریس این پارک را جایی خاص می دانند که گیاهان و گل های زیبا و نادری در آن دیده می شود این پارک در کنار رودخانه ای قرار دارد که می توان در یک عصر گرم تابستانی در آن قایق سواری کرد و از این طبیعت بکر لذت برد.

قلعه تاریخی در جنوب فرانسه

یکی دیگر از مکان هایی که در جنوب فرانسه قرار دارد این قلعه زیبا و تماشایی است که محوطه چشمگیر و سرسبز آن غیر قابل وصف است. بوته های کوچک درختان با نظم خاصی در یک صف طولانی پشت سر هم قرار گرفته و بازدید کنندگان را تا نزدیک قلعه همراهی می کنند. یک آبشار، استخر روباز ، گالری های هنری ، اپرا در فضای باز و بسیاری از فعالیت های دیگر در این مکان یافت می شود.