اخبار گردشگری

نکاتی برای کنترل هزینه در سفرهای تابستانی

تابستان همیشه زمان مناسب برای سفر با خانواده و دوستان است. فرقی نمی‌کند سفری به خارج از کشور داشته باشید یا قصد گشت و گذار در داخل کشور را داشته باشید، شما برای کشف ناشناخته‌ها و کسب تجربه‌های جدید آماده می‌شوید. اما همانطور که می‌دانید هزینه‌های سفر معمولا در تابستان به دلیل استقبال مردم، بیشتر است. حال چگونه می‌توان هزینه‌های سفر تابستانی را کاشه داد؟


بودجه دوستانه برای سفرهای تابستانی

سایر روش‌های حمل و نقل را امتحان کنید

زمانی که در یک مقصد خارجی هستید، راحت‌ترین کار این است که یک تاکسی کرایه کرده و به هر جایی که می‌خواهید بروید اما باید به این نکته توجه کنید که هزینه‌‌های آن بسیار سنگین خواهد بود. به جای این کار می‌توانید از مترو، اتوبوس استفاده کنید یا حتی یک دوچرخه کرایه کنید. شاید در ابتدا کمی سخت باشد اما شاید در انتها لذت هم ببرید.


بودجه دوستانه برای سفرهای تابستانی

اقامتگاه فانتزی را حذف کنید

در سفر برای اینکه بتوانید صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های اقامتگاه داشته باشید، بهتر است فقط جایی را برای خواب رزرو کنید. در واقعیت نیز همینطور است، شما فقط به جایی برای خواب نیاز دارید. خوشبختانه دیگر خوابگاه‌ها و BB (تخت و صبحانه) در همه جا در دسترس است حتی در مراکز شهر، شما با هزینه کم جایی را برای خواب اجاره می‌کنید.


بودجه دوستانه برای سفرهای تابستانی

بودجه‌ای برای خرید در نظر بگیرید

اگرچه ممکن است به شدت احساس محدودیت کنید اما اگر مبلغ مشخصی برای خرید کردن کنار بگذارید،دیگر بدون فکر خرید نمی‌کنید. باید از خیلی از خرید‌ها صرف نظر کنید اما کمک مالی زیادی به خود خواهید داشت.


مترجم: سحر مردانه
منبع: pop.inquirer.net