اخبار گردشگری

پسر ارشد برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس کیست

شجاع خلیل زاده با سرعت بالا و قدرت سر زنی در خط دفاعی یکی از عوامل موثر سرخپوشان تلقی می شود.برانکو ایوانکوویچ

قبلاً فرشاد احمدزاده عنوان پسر برانکو را در پرسپولیس داشت و آخر های فصل گذشته وقتی ارتباطش با آقای سرمربی بد شد، یک بار نوشت:«من بچه طلاق هستم!»

حالا دیگر خبری از فرشاد در پرسپولیس نیست و بازیکنان به شجاع خلیل زاده عنوان پسر برانکو را داده اند. شجاع از زمانی که به پرسپولیس آمده، یک بازی هم به دلیل فنی روی نیمکت ننشسته و اولویت اصلی برای قلب خط دفاع است.

همین مساله سبب زودرنجی بازیکنان پرسپولیس شده و آن ها معتقدند برانکو شجاع را از همه بیشتر دوست دارد و لقب جدید پسر بزرگ را به او دادند. چند روز پیش همین امر سوژه پرسپولیسی ها شد و حسین ماهینی از مترجم تیم خواهش کرد تا از برانکو بخواد به ترتیب بازیکنان مورد توجه اش را نام ببرد. در حالی که ماهینی معتقد بود برانکو به ترتیب شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، خودش و انصاری را بیشتر از باقی بازیکنان دوست دارد و این ۴ نفر را باید پسر های برانکو دانست، اما سرمربی کروات پرسپولیس با خنده وارد بحث شد و گفت:«انصاری پسر من نیست!»

برانکو در ادامه گفت:«شجاع را به باقی بازیکنان ترجیح می دهم و پسر ارشد من است.» ماهینی که ول کن ماجرا نبود، گفت:به انصاری بازی می دهی یا شجاع؟ که برانکو با خنده ادامه داد:«اگر شجاع باشد، انصاری باید برود روی سکوها!»

برانکو علاقه عجیبی به مدافع آخر تیمش دارد و از وقتی شجاع در تراکتورسازی بازی می کرد، به دنبال این بازیکن بود و بالاخره او را از اصفهان به تهران آورد. شجاع هم همه جوره برای آقای سرمربی سنگ تمام گذاشته و تنها بازیکنی بود که در جنگ لفظی سرمربی تیم ملی و سرمربی پرسپولیس از برانکو حمایت کرد تا مشخص شود چرا لقب پسر ارشد را به او داده اند.
برانکو بدون سر و صدا به دنبال رد کردن منشا

منشا البته بار ها این موضوع را اعلام کرده که هرگز حاضر نیست از پرسپولیس به تیم دیگری برود و، چون قرارداد دارد، می خواهد بماند، اما برانکو هیچ علاقه ای به حفظ و ادامه همکاری با او ندارد.