اخبار گردشگری

برگزاری رقابتی جهانی در گردشگری

سازمان جهانی گردشگری و شرکت Globalia از برگزاری نخستین و بزرگترین رقابت جهانی گردشگری خبر دادند.

سازمان جهانی گردشگری اعلام کرد؛ «UNWTO در همکاری با Globalia، گروه گردشگری پیشرو در اسپانیا و آمریکای لاتین، نخستین مسابقه در بخش گردشگری را برگزار می کنند. این مسابقه اولین و بزرگترین ابتکار در بخش گردشگری در جهان برای شناسایی شرکت های جدید است که به تحول در بخش گردشگری منجر خواهد شد.

گردشگری جهانی موضوع مهمی است و هر کدام از ایده های نوآورانه می توانند انقلابی در گردشگری و لذت بردن از سفر ایجاد کنند. این ابتکار در بخش گردشگری به ۱۶۴ کشور برای پیداکردن بهترین مسیر برای جذب گردشگر ابلاغ شده است. هدف از این برنامه، انتخاب بهترین و مخرب ترین روش ها در بخش گردشگری است.

به اعتقاد سازمان جهانی جهانگردی، نوآوری و سرمایه گذاری در بخش گردشگری به خودی خود هدف نیست، بلکه ایجاد شغل و فرصت ها در بهبود مدیریت گردشگری و به حداکثر رساندن اثربخشی گردشگری پایدار است که اهمیت دارد.

برندگان این مسابقه فرصت خواهند داشت با شرکت Globalia و سازمان جهانی گردشگری تبادل اطلاعات داشته باشند.

برای شرکت در این رقابت جهانی، باید مدل های کسب و کار در چهار حوزه اصلی آینده سفر، تجربه گردشگری، اثرات زیست محیطی و توسعه جامعه ارائه شوند.

پروژه های ارائه شده براساس پنج معیار منحصر به فرد بودن و کارآیی راه حل، تاثیر بالقوه، مدل کسب وکار، مقیاس پذیری و مشخصات تیم ارزیابی می شوند. هیأت داوران ورودی ها را ارزیابی خواهد کرد و بهترین پروژه ها برای راه یافتن به مرحله نیمه نهایی در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ اعلام خواهد شد.

برندگان این مسابقه فرصت حضور در شرکت های پیشرو در بخش گردشگری را خواهند داشت.

اطلاعات بیشتر این مسابقه در وب سایت www.tourismstartups.org ارائه شده که از تاریخ ۲۶ ژوئن تا سوم سپتامبر ۲۰۱۸ قابل دسترسی است.»

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.