اخبار گردشگری

نیلوفر امینی فر اولین مجری زن در ورزشگاه آزادی

نیلوفر امینی فر مجری جوانی که با اجرای برنامه دخترانه در تلویزیون شناخته شد صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی متفاوت به روز کرد. این مجری جوان که به عنوان اولین مجری زن در ورزشگاه آزادی تجربه ای متفاوت در اجرا را کسب کرد ، در اینستاگرامش از خوشحالی عجیبش در این خصوص نوشت.نیلوفر امینی فر

در بازی ایران مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مردم در ورزشگاه آزادی به تماشای بازی نشستند و نیلوفر امینی فر اجرایی متفاوت را برای اولین بار تجربه کرد.
اجرای متفاوت نیلوفر امینی فر در ورزشگاه آزادی

نیلوفر امینی فر با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:سلاااااام صبح از خواب بیدار بشی و ببینی کلی تبریک داری اونم در مدلای مختلف اینکه نیلوفر بهت افتخار می کنیم خدایی خودمم فکر نمی کردم اینهمه مهم باش. این حضور که حتی ساعت دو بعد از نیمه شب تماس داشته باشم که نیلوفر همه ی خبرگزاری ها عکستو گذاشتن که اولینیو اینا نمی دونم الان چقدر باید خرسند باشم ولی ای کاش این حضورها به این شدت دست نیافتنی نبود….!!! زنها هم در کنار اقایون از همه مهمتر خانواده ی ایرانی حق شادی های مشترک دارن…..

بگذریم از همه ی دوستانم رفقای خاصم چه دور چه نزدیک هنرمند پزشک متخصص معلم بازیگر خونه دار بچه دار همه همهههه وهمه تشکر می کنم بابت اینهمه تبریک واینهمه شادباش برای روز تولدم نمی دونید چقدر ذوق کردم من یک تیر ماهی واقعی هستم حتی الان که تایپ می کنم تپش قلب دارم برای اینهمه عشقی که به قلبم از دیشب نشوندین خدایا صدامو می شنویییی الهی دل همه ی دوستای عزیز من وهمه ی مردم پاک ومهربون وعاشق سرزمینم همیشه شاد باشه پابرجا باشید یا علی….

نیلوفر امینی فر ۶ تیر ۱۳۶۴ در تهران متولد شد و امروز همزمان با سالروز تولد این مجری جوان و گوینده سرشناس است.

نیلوفر امینی فر با اجرا در برنامه پرطرفدار دخترانه شناخته شد و بعد از آن در برنامه هایی مثل تصویر زندگی، خونه من خونه تو و تهران بیست و خانواده اجراهایی را برعهده داشت.