اخبار گردشگری, تور داخلی

تفریحات هیجان انگیز با تورهای داخلی آرشین پرواز

برای فرار از یکنواختی در زندگی لازم است تا چند وقت یکبار سفر کنیم؛ می دانیم سفر برای سلامتی مان خوب است و حس زنده بودن و هیجان و دوری از یکنواختی را به زندگی تزریق می کند، درست مانند شنا کردن خلاف جریان رودخانه!
مسافرت رفتن دید ما را نسبت به دنیا تغییر می دهد، در سفر است که مکانهای جدید را کشف می کنیم و یا اینکه با آدم های جدید آشنا میشیم. آنچه که اهمیت دارد این است که حس و حالمان خوب می شود و فرقی نمی کند که شما با تور یا انفرادی سفر کنید.
همه افراد کم و بیش دوست دارند هیجان را به شکل‌های مختلف تجربه کنند و یکی از فرصت های مناسب در مسافرت است که شما می توانید در مکان های تفریحی و گردشگری دوز آدرنالین خودتان را بالا ببرید. برای افرادی که به دنبال تفریح و هیجان هستند کشور عزیزمان ایران مکان های تفریحی زیادی دارد که می توانید اوقات فراغت تون را در این مکان ها سپری کنید.

تفریحات هیجان انگیز با تورهای داخلی آرشین پرواز

تور کیش یکی از مسیرهای پرگردشگر است که بهترین و جدیدترین تفریحات آبی و دریایی این جزیره ی زیبا انتظارتان را می کشد و لحظات به یادماندنی را تجربه خواهید کرد. از تفریحات ساحلی کیش می توان پاراسل سواری، شاتل، بنانا، فلای بورد وکیبل اسکی را نام برد که جزو تفریحات پر هیجان به شمار می روند. همچنین در کیش می توانید به دوچرخه سواری بپردازید و یا اینکه سوار اسکوتر برقی شوید و در کیش گشت و گذار کنید. علاوه بر این اگر علاقه به تماشای آبزیان دارید در کنار غواصی، اسکوتر زیر دریایی هم می تواند تجربه ی به یادماندنی برای شما باشد.

تفریحات هیجان انگیز با تورهای داخلی آرشین پرواز

تور مشهد به دلیل وجود بارگاه امام هشتم از مسیرهای محبوب ایرانیان است که علاوه بر جاذبه های گردشگری و تاریخی، پارک های تفریحی و آبی زیادی دارد. از مهیج‌ترین و خاطره انگیزترین تفریحات شهر مشهد می توان تجربه پرواز با پاراگلایدر، سقوط آزاد، پرواز دونفره، اسکیت بورد، بانجی جامپینگ، تله سیژ، ترن هوایی، پرواز در آسمان، تاپ اسپین، سورتمه، تاب گردان، فایر بال، کشتی دوقلو، آکروجت فضایی و دیگر بازی های هیجان انگیز را نام برد.

تفریحات هیجان انگیز با تورهای داخلی آرشین پرواز

تور قشم هم مانند کیش تفریحات آبی متنوعی دارد، با این وجود که سواحل قشم دنج و خلوت است و به گرانی تفریحات آبی کیش نیست. تفریحات دریایی قشم به گستردگی کیش نیست ولی تفریحاتی مثل اسکی روی آب و شاتل سواری در جزایر ناز و هنگام را از دست ندهید. همچنین قایق سواری در جنگل های دریایی حرا میتواند حسابی شما را سر ذوق بیاورد. به طور کلی تفریحات آبی قشم شامل اسکی روی آب، شاتل، بنانا، جت اسکی، قایق سواری و غواصی را نام برد.
تور شیراز نیز با وجود جاذبه های گردشگری و دیدنی، آرامگاه ها و مکان های تاریخی دارای پارک ها و تفرجگاه هایی است که می توانید در کنار خانواده زمانی را برای بازی و تفریح در نظر بگیرید.
آدرس وب سایت: http://www.arshinparvaz.com
آدرس : تهران – خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲
تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱
تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱
در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.