اخبار گردشگری, تور داخلی

تورهای یک روزه گردشگری مناطق دیدنی پردیس برگزار می شود

هادی سوهانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعامل با هیات کوهنوردی برای شناسایی مناطق زیبای خارج از شهر یکی دیگر از برنامه‌های هیات همگانی است.
وی با اشاره به اینکه این شهر قبل از ساخت مسکن مهر هویتی مستقل داشت، گفت: امروزه شهر پردیس با مسکن مهر شناخته می شود و امیدواریم هویت بخشی دوباره به شهر با ورزش همگانی و معرفی توانمندی‌های آن به شهروندان عملی شود.
مسئول هیات همگانی شهر پردیس افزود: دسترسی آسان و کم هزینه بودن ورزش همگانی از دلایل اصلی گرایش شهروندان به این ورزش است و با توجه به اقبال عمومی نسبت به این رشته برای توسعه آن برنامه ریزی کردیم.
وی با اشاره به گسترده بودن هیات همگانی خاطر نشان کرد: هیات همگانی ۳۷ کمیته دارد و بعضی از این کمیته ها به مردم معرفی نشدند، برای شروع کار، با هزینه کم چند رشته ورزشی را در فضایی محدود به شهروندان معرفی می کنیم و با توجه به میزان استقبال، برای گسترش آنها در کمیته هیات برنامه‌ریزی می کنیم.
سوهانی اظهار داشت: به منظور سالم سازی فضای بوستان های شهر، تعدادی از بوستان‌های شهر پردیس برای برگزاری ورزش صبحگاهی جانمایی شده و مربیان مجرب داوطلب برای برگزاری ورزش صبحگاهی مشارکت می کنند، برای سرگرمی مردم و گذراندن اوقات فراغت در بوستان‌ها برنامه ریزی کرده ایم.
عضو شورای اسلامی شهر پردیس با اشاره به شعار هیات همگانی خاطر نشان کرد: شعار «من با تو همگانیم» را به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در ورزش‌های همگانی انتخاب کردیم، ورزش همگانی محدویت سنی ندارد و اعضای خانواده در کنار همدیگر می توانند ورزش کنند، در همین راستا ۲۲ تیرماه برنامه پیاه روی خانوادگی به همراه جوایز نفیس را برگزار می کنیم.
سوهانی با اشاره به برگزاری نشستی با مدیران مجموعه های ورزشی گفت: هدف ما از برگزاری این نشست تعامل با مدیران سالن‎های ورزشی خصوصی برای استفاده شهروندان از امکانات ورزشی با قیمت مناسب است، کاهش در هزینه استقاده از فضاهای ورزشی گامی در جهت توسعه سرانه ورزش در شهر پردیس است .
وی، ساخت مسیر سبز در پردیس، تعیین مسیرهایی برای پیاده روی شهروندان در بام پردیس، ایجاد مسیر دوچرخه سواری را از دیگر برنامه‌های هیات همگانی شهر پردیس عنوان کرد.
تهرام/۹۴۴۱/ ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


ورزش


توسعه ورزش همگانی


هادی سوهانی


پردیس