اخبار گردشگری

پیشگویی عملکرد دیدار دو تیم ایران و اسپانیا ازطریق سایت انگلیسی

تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در چارچوب رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روز چهارشنبه به مصاف هم می روند.
دیدار ایران و اسپانیا
سایت رئال اسپورت انگلیس سرانجام دیدار دو تیم ایران و اسپانیا را در قالب رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیشگویی کرد به گفته این سایت انگلیسی ایرانی ها می توانند تا پایان نیمه اول بازی را با خط دفاعی مستحکم خود این دیدار را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برساند و به نوعی سبب خشم بازیکنان تیم رقیب شوند.

اسپانیایی ها نیز در نیمه دوم دیدار سعی می کنند تا با ایجاد کانال های از گوشه های زمین راهی را برای فرستادن توپ به میانه زمین ایجاد کنند تا در نهایت ۳ گل را به ثمر رسانده و پیروز این دیدار شوند.

در ادامه این سایت اظهار کرد:اسپانیایی ها در مصاف با ایران تمام تلاش خود را می کنند تا ایران را شکست داده و جایگاه خود را در بین ۱۶ تیم برتر جهان در مرحله بعدی مسابقات مستحکم کنند.

این سایت انگلیسی همچنین سردار آزمون و دیگو کاستا را امید های هر دو تیم ایران و اسپانیا عنوان کرده است و به نوعی که هر دوی آن ها می توانند نتیجه بازی خود را برای تیمشان تغییر دهند.
رونمایی از بلیت دیدار تیم های ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸

مسئولان برگزاری مسابقات جام جهانی از بلیت دیدار تیم های ایران – اسپانیا رونمایی کردند.

دیدار تیم های ایران و اسپانیا فردا (چهارشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می شود.همچنین قرار است ۱۵ هزار هوادار ایرانی نیز برای حمایت از شاگردان کی روش به شهر کازان بروند.