اخبار گردشگری

پیام وینفرد شفر خطاب به ابراهیمی بعد از درخشش مقابل مراکش

امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران با وجود اینکه برابر بازی مراکش آسیب دیده بود ولی تا زمانی که در میدان حضور داشت یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.وینفرد شفر

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش به هافبک تیمش امید ابراهیمی پیغام داده که او یک فرمانده حقیقی بوده و باز هم وظیفه خود را به خوبی انجام داده است .

سرمربی تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته در بازی های تیمش معتقد بود که امید ابراهیمی همچون یک فرمانده در زمین بازی نقش إیفا می کند و از دید او این بازیکن در دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مراکش نقش یک فرمانده را داشته است.

وینفرد شفر:در های اوج گیری روی تیم ملی ایران باز است

وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در رویارویی اول جام جهانی مقابل مراکش، به سایت باشگاه استقلال گفت:در نیم ساعت ابتدایی، می توان گفت:مراکش شرایط بهتری داشت، اما با ادامه مسابقه و هرچه از روند بازی گذشت، تیم ایران بهتر و بهتر شد و توانست عملکرد مطلوبی داشته باشد.
وی تاکید کرد:در تورنمنتی مثل جام جهانی، خوب دفاع کردن بسیار مهم است و تیم ایران هم نتیجه دفاعی بسیار خوبی داشت. روزبه چشمی در کار دفاعی بسیار خوب بود و مجید حسینی هم همین طور. امید ابراهیمی هم در میانه میدان فوق العاده عمل کرد.

سرمربی استقلال افزود:بازی بسیار بسیار سختی بود، به تیم ملی ایران تبریک میگویم، به همه بازیکنان و کادر فنی و بهترین آرزو ها را برایشان دارم. از خط دفاع تا خط حمله خوب کار کردند و مراکش فقط یک موقعیت جدی روی دروازه ما داشت. تیم حریف هم اشتباهاتی داشت، اما چیزی که حالا مهم است، کسب ۳ امتیاز است. همان طور که پیش از این هم گفتم، موفقیت در بازی اول بسیار مهم است و با این ۳ امتیاز، در های صعود برای ایران باز است. این پیروزی برای فوتبال ایران بسیار مهم بود