اخبار گردشگری

سردار آزمون بزرگ ترین تهدید برای خط دفاعی تیم ملی اسپانیا

یک سایت اسپانیایی در گزارشی رزومه سردار آزمون ملی پوش ایرانی را مورد رصد قرار داده و این بازیکن را بزرگ ترین تهدید برای خط دفاعی تیم ملی اسپانیا در دیدار روز چهارشنبه در جام جهانی قلمداد کرده است.سردار آزمون

تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود که در این میان سردار آزمون در خط حمله می تواند تهدید جدی برای اسپانیایی ها باشد.

در ترکیب تیم ملی ایران، سردار آزمون مرد اصلی خط حمله بوده و به همین دلیل همانند نقش همیشگی خود گاهی اوقات مجبور به کمک کردن به خط میانی میشود. سبک بازی این مهاجم شرکت کردن در جریان بازی و ایجاد فضا برای همبازیانش است.

عملکرد فوق العاده او در فصل قبل لیگ قهرمانان برابر ژروم بواتنگ و در دیدار مقابل بایرن مونیخ فراموش شدنی نیست. اسپانیا با توجه به هت تریک رونالدو نتوانست در اولین دیدار خود در جام جهانی به پیروزی برسد و در دیدار روز چهارشنبه، سردار آزمون بزرگ ترین تهدید برای خط دفاعی لاروخا خواهد بود.

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی با گل دقایق پایانی برابر مراکش به پیروزی دست یافت و این بدان معناست که اگر آنها در یکی از ۲ بازی آینده خود برابر اسپانیا یا پرتغال به پیروزی دست یابند، به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.
سردار آزمون جزو ۵ پدیده جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

سایت «rappler» به معرفی ۵ پدیده احتمالی جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخت که سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران را جزو این ۵ ستاره احتمالی آورد.

۴ ستاره دیگری که این سایت جزو پدیده های جام جهانیمعرفی کرد به شرح زیر بودند:حکیم زیاش(مراکش)، ایروینگ لوزانو(مکزیک)،گونسالو گجیس(پرتغال) و تیمو ورنر(آلمان).