اخبار گردشگری

۱۳۰ مدرسه برای اسکان مهمانان تابستانی کردستان تجهیز شد

رشید قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد کلاس، ۱۹۰ اتاق به صورت ویژه، ۶۵۰ اتاق از نوع الف و ۱۵۰ اتاق نیز از نوع ب برای اسکان فرهنگیان و مهمانان فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه مدت زمان اسکان تابستانی از ۲۴ خرداد ۹۷ آغاز تا ۱۵ شهریور ادامه دارد، گفت: مهمانان فرهنگی استان از ۲۴خرداد می توانند از طریق سامانه http://eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی برای اسکان اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: امسال ۱۶مرکز پذیرش در راستای پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی در ایام تابستان در سطح استان پیش بینی شده است.
وی افزود: در این راستا در مراکز اسکان سطح ویژه، فرش، تلویزیون، تخت، یخچال و سایل سرمایشی و گرمایشی، پتو و بالش با حمام و آشپزخانه مشترک در نظر گرفته شده است.
قربانی با بیان اینکه این مراکز از ساعت هشت صبح الی ۲۴ دایر بوده و پاسخگوی نیاز فرهنگیان و مسافران تابستانی است، گفت: ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی نیز در سطح استان آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی هستند.
آموزش و پرورش کردستان تابستان سال گذشته با ۱۲۲ مدرسه، ۹۶۷ کلاس درس و ۴۰۷ نفر عوامل اجرایی به میهمانان و مسافران تابستانی خدمات رسانی کرد.
۷۳۴۸/ ۳۰۲۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


آموزش و پرورش


ستاد اسکان


کردستان