اخبار گردشگری

هزار و ۵۰۰ نوجوان ایوانی در برنامه های تابستانی ثبت نام کردند

رویا هواس بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت ویژه از اول تیرماه آغاز می شود و فعالیت های هنری، ادبی و فرهنگی به متقاضیان در قالب اجرای این طرح آموزش داده می شود.
وی افزود: این فعالیت ها به صورت مستمر برای استفاده اعضا در طول سال برقرار است و در فصل تابستان نیز کارگاه ها به صورت ویژه برگزار می شود.
هواس بیگی گفت: این کارگاه‌ها در بخش هنری شامل کلاس‌های نقاشی، سفالگری و خوشنویسی، در بخش ادبی شامل کارگاه ادبی و نوشتن خلاقانه و در بخش فرهنگی شامل قرآن و احکام، قصه گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب و شخصیت، نمایش خلاقانه و بازی برای گروه‌های رده سنی ۶ تا ۱۷ ساله برگزار می‌شوند.
وی یادآور شد: از تعداد یک هزار و ۵۳۱ عضو این کانون از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه دوم ۲۵۰ نفر فعال هستند.
وی با بیان اینکه این مرکز دارای کتابخانه ۱۳ هزار و ۱۲۳ جلدی تخصصی کودک و نوجوان در رشته ها و سر فصل های متنوع و مختلف است، گفت: این مرکز خواستار توجه بیشتر والدین و ترغیب و تشویق فرزندانشان به مطالعه است.
وی تاکید کرد: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ازجمله دغدغه های خانواده ها در فصل تابستان بوده و برنامه ریزی برای ایام تعطیلات نیازمند توجه و کارشناسی است.
ایوان با جمعیت ۵۵ هزار نفر دارای یک مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان با یک هزار و۵۳۱ عضو ثابت و ۲۵۰ عضو فعال است.
۷۱۸۰/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


کانون پرورش فکری ایوان


کلاس آموزشی


تابستان