اخبار گردشگری

خوردن زن توسط مار پیتون ۸ متری- عکس+۱۸

در روز ۱۴ ژوئن، مادر دو بچه به اسم Wa Tiba که در یک باغ برای باغبانی که در اندونزی واقع است، رفته بود و بعد از کار به خانه باز نمی گردد. در صبح روز بعد این دو بچه به همراه افراد محلی برای جستجو مادر گمشده به اطراف باغ می روند.حوادث
بعد از جستجوی طولانی توسط افراد محلی نمی توانند مادر را پیدا کنند که باعث استرس بیش از حد بچه ها شد.در همین حین یکی از افراد محلی یک مار پیتون متری را مشاهده می کند که به علت خوردن غذایی بزرگ قادر به راه رفتن نبود و این باعث شک کردن این افراد می شود.
ناگهان همه افرادی که برای جستجوی مادر این دو بچه به بیرون آمده بودند، فریاد می زنند و به سمت مار پیتون هجوم میاورند.طبق گفته افراد محلی”این یک صحنه بسیار وحشتناک مانند فیلم های ترسناک می باشد “.

به همین دلیل این مردم محلی با پلیس تماس می گیرند و موضوع را به آنها توضیح می دهند و پلیس نیز در محل حاضر می شود تا بتواند به آنها کمک کند.در همین شرایط ،فورا شروع به برش دادن شکم مار می کنند تا بتواند جسد مادر گمشده را از شکم این مار وحشتناک و غول آسا خارج کنند.جالب است بدانید که مادر با همان لباس که به باغ برای باغبانی رفته بود،از شکم مار بیرون آمد و آخرین قسمتی که مار وحشی از این مادر گمشده را بلیعده ،سر مادر می باشد چرا که سر مادر با سر مار در یک راستا می باشند.

به گفته پلیس محلی “Agung Ramos” خبر پیدا شدن مادر در شکم مار در ساعت ۹ صبح به پلیس گزارش شده است که نتیجه گرفتن آن از روی عدم توانایی خزیدن مار به دلیل وعده غذایی سنگینش بود.
و مردم محلی بعد از گزارش این مار،شروع به شکافتن شکم مار می کنند و خوشبختانه یا متاسفانه جسد مادر گمشده پیدا می شود و در بعد از ظهر همان روز مراسم خاکسپاری این مادر در روستای Mabolu به همراه آداب و رسوم سنتی برگزار شد.
داستان غم انگیز این مادر دلسوز،بسیار دردناک می باشد و حتی شاید دردناک تر و یا وحشتناک تر از فیلم های ترسناک می باشد.
تصاویر مار ۸ متری که مادر دو بچه را بلعیده بود