اخبار گردشگری

دلیل حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

برخی از شواهد نشان می دهد تیم فوتبال استقلال تهران به احتمال بسیار فراوان و به دلیل بدهی های زیاد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد.حذف استقلال از آسیا

حذف ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داستانی است که برای دیروز و امروز نیست و این ۲ تیم با توجه به نزدیک شدن رقابت ها در آستانه حذف قرار می گیرند.

به طور کلی پرسپولیس و استقلال با کلمه «حذف» عجین شده اند و اگر حذف آنها از رقابت های قهرمانی آسیا در هر دوره مطرح نشود جای سوال پیش می آید.

پرونده های بدهی و اقدام خودی ها در باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای دریافت مطالبات سبب می شود تا باشگاه استقلال و پرسپولیس در تیزرس کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گیرند و بحث حذف این دو تیم پایتخت به میان بیاید.

باشگاه استقلال هم از جمله باشگاه هایی است که همیشه به دلیل وجود بدهی های سنگین هر بار درست زمان برگزاری رقابت های آسیایی در آستانه حذف از این رقابت ها قرار می گیرد.

باشگاه استقلال این روزها اصلا در وضعیت خوبی قرار ندارد و شکایت های طلبکاران هم سبب شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا روی حذف این باشگاه پافشاری بسیاری کند. در صورتیکه مدارک ارسال شده برای AFC هم کار ساز نبوده و گویا کنفدراسیون فوتبال آسیا در این راستا به اسنادی دست پیدا کرده که همه این موارد کار را برای باشگاه بزرگ استقلال سخت و دشوار می کند.