اخبار گردشگری

زمان حضور علیرضا طلیسچی در خندوانه

علیرضا طلیسچی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان به زودی مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه میشود. این هنرمند جوان کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از حضور در برنامه خندوانه داد.علیرضا طلیسچی در خندوانه

علیرضا طلیسچی عکسی در کنار رامبد جوان و ارژنگ امیرفضلی را در صفحه اینستاگرامش با مردم به اشتراک گذاشت.
علیرضا طلیسچی مهمان خندوانه شد

علیرضا طلیسچی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :به زودی در برنامه خندوانه….

علیرضا طلیسچی ۷ مهر ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمد و مدرک تحصیلی اش را در مقطع فوق دیپلم در رشته عمران و در مقطع لیسانس در رشته موسیقی با گرایش ساز های جهانی گرفت. علیرضا طلیسچی خوانندگی را در ۱۸ سالگی به صورت حرفه ای آغاز کرد.

علیرضا طلیسچی در برنامه دورهمی درباره شکست هایش در دنیای هنری گفت :من سال ۸۴ یکبار معروف شدم و آهنگ هایم منتشر شد اما کار مشترکمان به ثمر ننشست و دوباره در سال ۸۹ و ۹۰ به شهرت رسیدم اما آنهم ماندگار نبود و دوباره در سال ۹۵ مشهور شدم و آهنگ هایم مورد توجه قرار گرفت.

مهران مدیری در برنامه دورهمی به ماجرایی که باعث شهرت علیرضا طلیسچی شد اشاره کرد و گفت :علیرضا یک لپ تاپ که آهنگ هایش در آن بود را داخل ماشین جا میگذارد و این لپ تاپ به دست تعمیرکاری میرسد که از صدای علیرضا خوشش می آید و آهنگ های او را با اسم خواننده ای دیگر منتشر میکند و ماجرای شهرت آهنگ های او از اینجا شکل میگیرد.